کد خبر: ۶۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

لیورپول به سختی در جام اتحادیه باقی ماند+عکس

تیم فوتبال لیورپول نیمه شب پنجشنبه در حالی در جام اتحادیه انگلیس باقی ماند که آرسنال را در ضربات پنالتی مغلوب و از گردونه این رقابت ها حذف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

قرمز ها بامداد پنجشنبه در جریان رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس در حالی به دیدار تیم آرسنال رفتند که همانطور که «یورگن کلوپ» پیش از این دیدار عنوان کرده بود از بازیکنان جوانش درترکیب اصلی سود برد.

لیورپول به سختی در جام اتحادیه باقی ماند+عکس

دراین دیدارتماشایی که با نتیجه خیره کننده ۵ بر ۵ تمام شد توپچی های برابر حریف قدرتمند خود هر چند عملکرد فوق العاده ای داشتند اما با شکست در ضربات پنالتی راه خود برای صعود به مرحله بالاتر را مسدود و آن را برای حریف هموار کردند و این اتفاق درحالی رخ داد که آنان در بیشتر دقایق این دیدار از حریف پیش بودند.

«لوکاس توریرا» دردقیقه ۲۰، «گابریل مارتینلی» دردقایق ۲۶ و ۳۶، «اینسلی مایتلند نیلس» دردقیقه ۵۴ و «جو ویلوک» دردقیقه ۷۱ برای آرسنال در این دیدار گلزنی کردند.

لیورپول به سختی در جام اتحادیه باقی ماند+عکس

خوشحالی بازیکنان لیورپول پس از برتری برابر آرسنال درضربات پنالتی

این درحالی است که «مستفی» مدافع میانی این تیم دردقیقه ۶ نیز با گل به خودی قرمزها را پیش انداخته بود و «جیمز میلنر» دردقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی، «چمبرلین» دردقیقه ۵۸، «اوریکی» دردقایق ۶۲ و ۳+ ۹۰ دیگرگل های تیمشان را درون دروازه حریف جای داده و بازی را به تساوی کشاندند تا درضیافت پنالتی ها چهره دیگر تیم مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها مشخص شود.

لیورپول به سختی در جام اتحادیه باقی ماند+عکس

خوشحالی اوریکی زننده ۲ گل حساس لیورپول و به تساوش کشاندن بازی

۲ تیم در زدن ضربات پنالتی شانه به شانه هم پیش می رفتند تا اینکه پنالتی چهارم به «دنی سبایوس» رسید و او موفق به زدن گل نشد و با گلی که بازیکنان لیورپول به ثمر رساندند آنان برای اولین بار در این دیدار از حریف پیش افتاد.

در ادامه «اینسلی مایتلند» پنالتی پنجم آرسنال را نیز تبدیل به گل کرد و درحالیکه تمامی نگاه ها به «کورتیس جونز» بازیکن لیورپول خیره و معطوف شده بود او ضربه پنجم تیمش را گل و بازی را به سود تیم خود تمام کرد و بدین ترتیب لیورپولی ها با حذف توپچی ها راهی مرحله یک چهارم نهایی این لیگ شدند.

لیورپول به سختی در جام اتحادیه باقی ماند+عکس

لحظه به ثمر رسیدن گل جو ویلوک بازیکنان تیم آرسنال

در دیگر دیدار استون ویلا با نتیجه ۲ بر یک ولورهمپتون را از پیش رو برداشت و در ادامه تیم چلسی در دیگر دیدار حساس این مرحله با نتیجه ۲ بر یک مغلوب منچستریونایتد شده و با این رقابت ها خداحافظی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین