کد خبر: ۶۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
لیگ برتر فوتبال

توقف سپاهان و تکمیل ناکامی مدعیان در هفته نهم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی‌جم متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز در ورزشگاه تختی جم با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان اصفهان به رغم توقف در دیدار قبلی مقابل سایپا، با ۱۸ امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار داشت و در سوی دیگر میدان، پارس جنوبی جم که در مسابقه قبلی خود مقابل استقلال ۲ بر صفر شکسته خورده بود، با هشت امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار داشت.

توقف سپاهان و تکمیل ناکامی مدعیان در هفته نهم

قلعه‌نویی در حالی در این مسابقه پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی، عزت الله پورقاز، شایان مصلح، امید نورافکن، مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، رضا میرزایی(سید محمدرضا حسینی دقیقه ۵۷) و کی‌روش استنلی را به میدان فرستاد که با توجه به توقف پرسپولیس و شهرخودرو، می‌توانست با کسب ۳ امتیاز این مسابقه صدرنشینی خود را مطمئن‌تر کند.

در سوی دیگر میدان سرمربی پارس‌ جنوبی‌جم فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، محمود شفیعی، متین کریم‌زاده(محمد ابراهیمی دقیقه ۷۴)، مگنو باتیستا، محمد نوری(ایمان باصفا دقیقه ۷۰)، بابک حاتمیف پوریا آریاکیا (احمد بهاروندی دقیقه ۸۸) و رضا خالقی‌فر را مقابل سپاهان بازی داد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت بازیکنان سپاهان مسابقه را هجومی آغاز کردند و در نهایت نیز در دقیقه ۳۸ رضا میرزایی موفق شد، پاس چیپ محمد محبی را با یک چرخش و شوت زمینی، به گوشه دروازه پارس جنوبی‌جم هدایت کند و نخستین گل سپاهان را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه نیمه نخست، داور به سود پارس جنوبی‌جم خطای پنالتی اعلام کرد و محمد نوری به رغم تشخیص درست پیام نیازمند و لمس توپ توانست، دروازه سپاهان را باز کند و مسابقه را به تساوی یک بر یک بکشاند.

نیمه دوم این مسابقه نیز مانند نیمه اول با حملات متعدد سپاهان روی دروازه پارس جنوبی‌جم همراه بود تا اینکه در دقیقه ۶۰ این مسابقه داور خطای مدافع پارس‌ جنوبی‌جم روی بابک اتمی را خطای پنالتی اعلام کرد اما کی‌روش استنلی به رغم تشخیص نادرست جهت توپ توسط دخسوس، نتوانست دروازه زردپوشان بوشهری را باز کند و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۶۶ نیز شهباززاده صاحب یک فرصت عالی در محوطه جریمه صنعت نفت شد که سرتوپ و شوت محکم او با واکنش عالی دخسوس به کرنر رفت.

در دقیقه ۶۹ سپاهان دروازه پارس جنوبی را باز کرد اما کمک داور اول آفساید مهاجم گلزن را اعلام کرد.

در نهایت این مسابقه به رغم تلاش‌های سپاهان برای باز کردن دروازه پارس جنوبی‌جم با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا ناکامی مدعیان قهرمانی در هفته نهم لیگ برتر کامل شود و سپاهان نیز مانند پرسپولیس و شهرخودرو مقابل حرف خود توقف کند.

با این نتیجه، سپاهان ۱۹ امتیازی شد و کماکان به طور موقت در رتبه نخست لیگ باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین