کد خبر: ۶۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

چاقوکشی در مقابل دادگستری

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نیشابور گفت: با امداد رسانی که انجام شد جوان ٢٨ ساله با اقدامات به موقع تکنسین های اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر قاسم مشارموحد در تشریح این خبر گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر نزاع و برخورد چاقو به قفسه سینه جوان ٢٨ ساله، در مقابل دادگستری شهر قدمگاه، پایگاه اورژانس درود به محل حادثه اعزام شد.

متخصص طب اورژانس اظهار کرد: پس از رسیدن آمبولانس و معاینه اولیه مشخص شد که چندین ضربه چاقو به مصدوم وارد شده است که یکی از ضربه ها با برخورد به قفسه سینه باعث خونریزی داخلی و متعاقب آن زجر تنفسی و حالت ناپایدار و کاهش هوشیاری و کاهش صداهای تنفسی سمت راست قفسه سینه مصدوم شده است.

وی اعلام کرد: پس از انجام مشاوره تلفنی با پزشک اورژانس با وارد کردن سر سوزن به قفسه سینه، و بر داشتن فشار باعث بهبود و نجات جان مصدوم شدند که تحت حمایت تنفسی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور اذعان داشت: امروز با افزایش سطح علمی تکنسین های اورژانس و برگزاری منظم کارگاه های تخصصی و به روز شدن سطح اطلاعات کارکنان اورژانس شاهد اقدامات نجات بخش و کم نظیر در سطح کشور می باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین