کد خبر: ۶۱۹۵۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

پلیس به جشن هالوین در شهر پرند با گریم‌های ترسناک خاتمه داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در شهر پرند گفت: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی سرپناه با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در پرند اظهار داشت: یک گروه گریمور آخر هر هفته از تهران به پرند می‌آید و فعالیت آن در یک فست فودی است که این جشن و دورهمی کوچک با عنوان هالوین در این فست‌فودی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند که تحقیقات از این دو نفر همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در رابطه با برگزاری جشن‌ها با نمادها و فرهنگ‌های غربی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند بدون اغماض با آن برخورد می‌شود که مردم خط قرمز پلیس هستند.

سرپناه با اشاره به برخورد شدید با هرگونه اخلاقیات غیرشرعی گفت: نیروی انتظامی با هر گونه اقدامی که هنجارهای اجتماعی جامعه را به چالش بکشد مقابله خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر توفیقی که پلیس به دست می‌آورد مرهون مشارکت مردم است که مردم با ناهنجاری‌های اجتماعی مخالف هستند و پلیس در کنار آن‌ها است و از مردم درخواست داریم تا به محض اطلاع از هرگونه برنامه‌ غیراخلاقی و غیرشرعی که به جامعه آسیب وارد می‌کند پلیس را در جریان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
3
شادی نه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
2
3
سلام،وقتی تخته سیاه هویت مردم مان را پاک می کنیم هر فرهنگ بی هویتی اجازه می یابد که داستان بی هویتی خویش را براین تخته سیاه نقش نماید.وقتی فرزندانمان از ایرج ،رستم ،سهراب،برزو ،گیو ،گودرز وسیاوش وبقیه بزرگان وپهلوانان حماسی ایران زمین گرفته تا کورش ،داریوش ،خسروپرویز ،انوشیروان،آریوبرزن،سورنا ،یعقوب لیث ومازیار وبابک خرمدین وسایر بزرگان وپهلوانان وقهرمانان تاریخی کشور بی خبر باشندوندانند که چه پشتوانه تاریخی عظیمی دارندبراحتی جذب عناصر فرهنگی توخالی غرب از جمله مدونا و جورج مایکل ومایکل جکسون و رمبو و سوپرمن ومردعنکبوتی و...می شوند وهرچه بیشتر می خواهند به شکل آنان درآیند ومانندآنان رفتار کنند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
2
چرا جوانان را به حال خود نمی گذارید ؟
چرا با هر عملی که از جوانان سر می زند (که برای این سن و سال طبیعی است ) فورا برخورد پلیسی می کنید و برچسب می چسبانید ؟!
فراری دادن جوانان و تقدیم آنها به دنیای غرب بویژه آمریکا سناریویی است که سالهاست توسط خودمان اجرا می شود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین