کد خبر: ۶۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

سارق محتویات 50 خودرو به دام قانون افتاد

فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات داخل 50 خودرو در این شهرستان خبر داد.
سارق محتویات 50 خودرو به دام قانون افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رمضان فتح الهی گفت: بدنبال گزارشات و شکایات واصله مبنی بر چندین فقره گزارش سرقت محتویات خودرو در سلماس، ماموران انتظامی شهرستان به سرعت وارد عمل شده و موضوع را پیگیری کردند.

سرهنگ فتح الهی تصریح کرد: با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس، ماموران انتظامی موفق شدند سارق این پرونده ها را شناسایی کنند و مشخص شد که این متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس سلماس پس از هماهنگی های لازم موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه این سارق را حین سرقت دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی سلماس با اشاره به کشف مقداری از لوازم سرقتی در مخفیگاه متهمین تصریح کرد: این سارق در بازجویی های به عمل آمده، به تعداد50 فقره سرقت اعتراف کرده که پرونده وی تکمیل و پس از سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شده است.

وی در پایان علت سرقت از خودروها را عدم توجه صاحبان به موارد ایمنی و غفلت از اقدامات حفاظتی دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم حتما به توصیه های ایمنی پلیس توجه کنند و باهمکاری با پلیس و اطلاع رسانی به موقع هر گونه اقدام مشکوک به تلفن 110، در حفظ امنیت و آرامش جامعه سهیم باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین