کد خبر: ۶۱۹۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

کیش و مات شرق مازندران با بارش باران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از ورود سامانه بارشی شدید در این استان به ویژه منطقه شرق شهرهای گلوگاه و بهشهر خبر داد.
کیش و مات شرق مازندران با بارش باران
آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر احمدی در مورد خسارت بارندگی که از شامگاه گذشته در مازندران آغاز شده بود، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و اخطاریه‌ای که اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده بود این سامانه از عصر روز گذشته وارد استان شد و بیشتر در شرق مازندران شهرهای گلوگاه و بهشهر را تحت تأثیر خود قرار داد.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدامات پیشگیرانه و لایروبی رودخانه‌ها توسط شهرداران در شهرها انجام شده و تا کنون در نکا ۱۳۰ میلی‌متر و در بهشهر ۱۱۰ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به لایروبی‌های انجام شده و با این شدت بارندگی خوشبختانه در حوزه مسکن و راه‌ها آسیب جدی نداشتیم و تنها یک ‌منزل مسکونی در روستای لمراسک تخریب شد و همچنین آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

احمدی ادامه داد: در گلوگاه جاده اصلی که ترانزیت مازندران به گلستان محسوب می‌شود در روستای کیله نو و قلعه پایان آبگرفتگی معابر صورت گرفته است که با ادوات مکانیکی آب از شمال به جنوب هدایت و به صورت موقت لایروبی خیابان‌ها انجام شده و گل و لای خیابان‌ها نیز جمع‌آوری شد تا رفت و آمد برای مردم تسهیل شود.

وی افزود: به دلیل شدت بارندگی و آبگرفتگی معابر در شهرستان گلوگاه کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان گلوگاه امروز تعطیل اعلام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: این سامانه بارشی امروز از استان خارج می‌شود و خوشبختانه در غرب استان مشکل خاصی گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین