کد خبر: ۶۱۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۶
مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس:

برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسن انصاری‌فرد پس از اعلام استعفای کتبی خود تاکید کرد حرف‌های ناگفته بسیاری دارد که به خاطر پرسپولیس حاضر به بازگو کردن آن نیست. محمدحسن انصاری‌فرد پس از اعلام استعفای رسمی‌اش به اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: هفته آینده باشگاه را تحویل مدیران جدید می‌دهم و برای آنها آرزوی موفقیت در اداره امور باشگاه پرسپولیس را دارم.

وی در گفتگو با مهر، ادامه داد: هرگز منافع خودم را برای بازگشت به تیم در نظر نگرفته‌ام و به خاطر احترام به صحبتهای مسئولان سازمان، مخالفت هیات مدیره با استعفایم و به دلیل احترام به نظر هوادارن به تیم بازگشتم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: نخواستم از بار مسئولیت شانه خالی کنم. با توجه به اینکه در این مدت هم حمایت نشده‌ام ناگفته‌های زیادی دارم اما باز هم بازگو نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: برای مدیران آینده تیم آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا موفقیت آنها در برنامه‌هایشان باعث موفقیت تیم پرسپولیس خواهد شد.

انصاری‌فرد در ادامه افزود: از زمانیکه بازگشتم تیم یک میلیارد به بازیکنان و کادر فنی بدهی داشت و می‌دانستم به علت تغییرات در هیات مدیره امکان درآمدزایی از اسپانسرهای خصوصی وجود ندارد. با این حال در این مدت برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی کمکی به من نشد و هنوز هم مشخص نیست سهم باشگاه پرسپولیس از ترانسفر اولادی چه زمانی خواهد رسید و این بدهی‌ها چه زمانی پرداخت شود.

وی ادامه داد: قرار است عملکرد من از سوی اعضای هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد در حالیکه در مدتی که 13 روز در پرسپولیس نبودم بهترین زمان برای انجام این کار بود.

محمدحسن انصاری‌فرد در پایان گفت : اگر در این مدت کم و کاستی در باشگاه پرسپولیس وجود داشت از هواداران عذرخواهی می‌کنم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین