کد خبر: ۶۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

سفر عراقچی به مسکو

معاون سیاسی وزیر امورخارجه برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه با عنوان ( انرژی هسته‌ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) به مسکو سفر می‌کند.
سفر عراقچی به مسکو
آفتاب‌‌نیوز :

کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه ( انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) یکی از بزرگترین کنفرانس‌ها با موضوع هسته‌ای است که قرار است از تاریخ 16 لغایت 18 آبان ماه با حضور 40 کشور و 250 شخصیت بین‌المللی در مسکو برگزار شود .

در این کنفرانس که نمایندگانی از سازمانهای بین المللی IAEA,CTBTO , UNODA نیز حضور خواهند داشت موضوعاتی از قبیل کنترل تسلیحات بین روسیه و آمریکا- جنبه های مختلف برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) - تنشهای خاورمیانه - عدم پیشرفت در خلع سلاح هسته ای کره شمالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت .

عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان که در این کنفرانس شرکت خواهد کرد در پنل اختصاصی با موضوع توافق هسته ای ایران ، آخرین وضعیت برجام را تشریح خواهد کرد.

در این پنل سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه ، هلگا اشمیت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و فو کونگ مدیر کل دپارتمان کنترل تسلیحات و خلع سلاح وزارت خارجه چین نیز سخنرانی خواهند داشت .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین