کد خبر: ۶۲۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است

ذوالنور: دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان در سالن‌ همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: دفاعی موفق است که پیش‌دستانه و مانع خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش‌بینی کند. امروز تاکتیک‌های تهاجم دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند بلکه راهبردها و ابزار آنها تغییر می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این بخش از ماموریت آنها را محقق کند، مورد توجه دشمنان است. براندازی یک نسخه واحد برای تمام حکومت‌های جهان نیست بلکه متناسب بر هر نظامی تعریف می‌شود.

ذوالنور: دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود!

ذوالنور با بیان اینکه جنگ سخت و تهدید نظامی، هم آشکار و پرهزینه است و هم محبوبیت ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: به همین خاطر امروز جنگ نرم در دستور کار دشمن است. امروز دشمن بر روی موضوع «اعتبار عمومی نظام اسلامی» تمرکز کرده است و از بین بردن اعتماد مردم به نظام، هدف اصلی اوست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز یکی از بسترهای آسیب به جمعیت، عرصه بیوتروریسم است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.

ذوالنور با بیان اینکه موضوع تراریخته‌ها یک تهدید جدی است، عنوان کرد: مافیاهای خطرناکی پشت موضوع تراریخته‌ها هستند که سالوس‌وار نظر تصمیم‌گیرندگان کشور را دچار انحراف می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما باید آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی قوی برای آزمایش محصولات تراریخته داشته باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ابعاد اعتقادی و وحدت‌آمیز مردم ما، از دیگر عرصه‌هایی است که دشمن بر روی آن تمرکز کرده و فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است ولی تیغه آن در دست ماست و دسته آن در دست ما نیست.

ذوالنور با بیان اینکه متاسفانه هنوز در کشور ما «پدافند غیرعامل» به یک فرهنگ عمومی تبدیل نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، آمادگی داریم برای فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل، قانون مصوب کنیم و دولت را ملزم کنیم که اقدامات و برنامه‌هایش، دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد.

وی با بیان اینکه تهدید همیشگی است و ما باید پدافند عامل و غیرعامل را همیشه در دستورکار داشته باشیم، گفت: امروز قانون پدافند غیرعامل، تحت یک ماده واحده در کمیسیون امنیت ملی در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
52
خدایا بداد ما برس
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
26
مشابه پوشک بچه!؟ خوب اونهم اسم داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
1
40
دنبال مهاجرتم کسی ادرس شرکت های مسافرتی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
32
و چون ما این پنبه ها به گفته ایشان را نمیتوانیم تولید کنیم از امروز قنداق میبندیم
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
44
وای که در تریبون امانتی. بجای محصولات فکری فرهنگی تولیدات خیالاتی بدون اطلاعات تحویل. موکلین می دهند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین