کد خبر: ۶۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۸ آبان ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ آبان تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه د رمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ آبان تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ آبان تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ آبان ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک طرفه است.

قدمی افزود: در صورت افزایش و یا کاهش حجم تردد و به‌منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران اظها ر کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ آبان ماه و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ آبان ماه ۱۶ و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۷ آبان تا ۲ روز شنبه ۱۸ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۸ روز شنبه ۱۸ آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین