کد خبر: ۶۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

دستگیری سارق و مالخر در تالش

فرمانده نیروی انتظامی تالش اعلام کرد: سارق سابقه‌دار اسباب و اثاثیه منزل و مالخر مرتبط با وی، با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین جمال‌دار عصر جمعه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، روز گذشته ماموران انتظامی در تحقیقات تکمیلی به سرنخ‌هایی از سارق دست یافتند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضائی، به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری سارق و مالخر در تالش

فرمانده انتظامی تالش افزود: به دنبال اعتراف سارق ۳۴ ساله به ارتکاب هفت فقره سرقت از منزل، مالخر ۶۷ ساله نیز شناسایی و دستگیر شد و هر دو برای تعیین جرم و جزا به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعدادی شیرآلات و اتصالات اوراق شده ساختمانی کشف و ضبط شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی تالش از شهروندان خواست، علاوه بر رعایت نکات حفاظتی در پیشگیری از سرقت منزل، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین