کد خبر: ۶۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
لوکس ویلا؛ مطمئن‌ترین راه اجاره ویلا در کردان

چرا برای اجاره ویلا از لوکس ویلا، کردان را انتخاب کنیم؟

برای دسترسی به روستای کردان، می‌بایست تهران را به سمت کرج ترک کرده و وارد آزادراه تهران – کرج شوید. آزادراه تهران – کرج از داخل شهر می‌گذرد و پس از کرج، به آزادراه کرج – قزوین تغییر می‌یابد. در آزادراه کرج – قزوین می‌بایست نزدیک به ۲۰ کیلومتر رانندگی کرد تا به روستای کردان رسید. اگر شما هم میخواهید کردان را بیشتر بشناسید پیشنهاد میکنیم بر روی لینک کلیک کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

کردان روستایی در غرب کرج است که امروزه به محبوب‌ترین منطقه اطراف تهران در میان جوانان تبدیل شده است. اما چرا کردان توانسته تا این حد پرطرفدار شده و نامش در میان مناطق لوکس قرار گیرد؟

کردان کجاست و راه‌های دسترسی به کردان

برای دسترسی به روستای کردان، می‌بایست تهران را به سمت کرج ترک کرده و وارد آزادراه تهران – کرج شوید. آزادراه تهران – کرج از داخل شهر می‌گذرد و پس از کرج، به آزادراه کرج – قزوین تغییر می‌یابد. در آزادراه کرج – قزوین می‌بایست نزدیک به ۲۰ کیلومتر رانندگی کرد تا به روستای کردان رسید. اگر شما هم میخواهید کردان را بیشتر بشناسید پیشنهاد میکنیم بر روی لینک کلیک کنید.

چرا برای اجاره ویلا از لوکس ویلا، کردان را انتخاب کنیم؟

بطور کلی روستای کردان از شهر تهران ۶۰ کیلومتر و از کرج ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر از تهران قصد سفر به کردان را دارید در حالت عادی و مسیری بدون ترافیک نزدیک به یک ساعت زمان نیاز است تا به کردان رسید، اما در روز‌های آخر هفته و بخصوص ایام تعطیل که مردم به سمت روستا هجوم میبرند گاه تا ۳ ساعت زمان نیاز خواهد بود تا از میان ترافیک عبور کرده و وارد کردان شد.

جا‌های دیدنی کردان؛ بی نظیر، اما کم طرفدار

قدیمی‌ترین بنای تاریخی کردان، برج مقبره است که قدمتش به دوران سلجوقیان برمیگردد. بومی‌ها می‌گویند برج مقبره با بنایی زیبا و ۸ ضلعی که ۸ متر هم قطر دارد، آرامگاه امامزاده حسین است. جالب است بدانید برج مقبره در میان بومی‌های کردان از ارزش و احترام بالایی هم برخوردار می‌باشد.

چرا برای اجاره ویلا از لوکس ویلا، کردان را انتخاب کنیم؟

برج امامزاده حسین یکبار در سال ۱۳۸۰ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و امروزه هم در اطراف برج درختان توت و چنار، جوی روان و آب و هوای خنکی هم قرار دارد هرچند تعداد کمی از مسافران به بازدید از بررج مقبره می‌پردازند.

بخش‌های زیادی از کردان را طبیعت و دشت‌های سبز تصرف کرده لذا کوهنوردی و طبیعت گردی جزء بهترین تفریحات کردان محسوب می‌شوند. برای کوهنوردی در کردان پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کوه کهار بروید که مردم با نام شاهکار کوهنوردی کردان میشناسند چراکه کوه کهار بیش از ۴ هزار متر ارتفاع داشته و کوهنوردا برای صعود به قله از مسیری دلنشین در میان درختان عبور خواهند کرد. همچنین در صورتیکه می‌خواهید ساعاتیی را خارج از ویلای خود اقامت داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم به اطراف رود کردان بروید چرا که رودی همیشه جاری با درختان سرسبز در اطرافش یکی از بهترین مناطق خنک، بکر و دلنشینی را به وجود می‌آورد که بهترین برای کمپ زدن و ساعت‌ها لذت بردن از صدای آب و پرندگان در کنار بوی زیبای جوجه و کباب به حساب می‌آید.

اگر به دنبال اوج ترس و هیجان در کردان هستید نگاهی به سایت پروازی البرز در روستای کردان بیاندازید. سایت پروازی البرز در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد تا مسافران هم تجربه شیرین پرواز بر فراز کوه‌ها و دشت‌های کردان را داشته باشند و هم آموزش پاراگلایدینگ را فرا بگیرند.

در نظر داشته باشید اگر در روز‌های آخر هفته و تعطیلات قصد وارد شدن به سایت پروازی البرز داشته و تجربه شیرین پرواز کردن را بدست آورید، می‌بایست دقایق زیادی را در صف منتظر بمانید و همچنین، همواره در روز‌های آفتابی به سایت پروازی مراجعه کنید چراکه در روز‌های ابری با احتمال رعد و برق، برفی، بارانی و طوفانی اجازه پرواز و پاراگلایدینگ به مسافران داده نمی‌شود.

راه‌های اقامت و اجاره ویلا در کردان

کردان به لطف محبویتش در میان مردم، بخش‌های زیادی از زمین‌های کشاورزی، سرسبز و مناطق طبیعی اش را از دست داد چراکه وقتی سرمایه گذاران چالش اقامت در کردان و همچنین محبوبیت روستا در میان مردم را دیدند تصمیم گرفتند با خرید اراضی کشاورزی و زمین‌های مختلف در کردان، اقدام به ساخت ویلا کرده و با احداث والا‌های لوکس، به خوبی نام منطقه را بر سر زبان‌ها بیاندازند.

چرا برای اجاره ویلا از لوکس ویلا، کردان را انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید در کردان ویلا اجاره کنید، یکی از راه‌ها مراجعه به روستا است. در روستای کردان بومی‌هایی هستند که برای اجاره ویلا، نبش خیابان‌ها و کوچه‌های روستا نشسته اند تا مسافری بر سر راهشان قرار گیرد و یا می‌توانید به املاک‌های منطقه مراجعه کنید تا متناسب به هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید، ویلای مورد نظرتان را انتخاب کنند، اما این روش در آخر هفته‌ها و بخصوص ایام تعطیل جوابگو نخواهد بود چراکه اکثر مسافران ویلا‌های خود را از روز‌ها قبل رزرو کرده اند و باقی مسافران با مشکلی بزرگ روبرو خواهند شد.

یکی دیگر از راه‌های اقامت در کردان، مراجعه به مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار است. ملقب به دهکده آرامش، مجموعه ایثار دارای تفریحات مختلفی از جمله استخر‌های روباز و سرپوشیده برای آقایان و بانوان، زمین‌های فوتبال و والیبال، سالن‌های ورزشی، رستوران و کافی شاپ و ... می‌باشد و همچنین بیش از ۸۰ اقامتگاه در قالب سوئیت، ویلای عادی و ویلا‌های دوبلکس از مجموعه وجود دارد، اما اگر قصد دارید دهکده آرامش را به عنوان اقامتگاه خود در سفر به کردان انتخاب کنید خوب است در نظر داشته باشید قوانین خاصی برای ورود به مجموعه وجود دارد و همچنین، آسایش و رفاه ویلا‌های دیگر را در دهکده ایثار نخواهید داشت. لازم به ذکر است در ایام کرونا، استخر‌های مجموعه تعطیل می‌باشد، اما در ویلا‌های استخردار کردان، تمامی جا‌های ویلا ضدعفونی می‌شوند.

بهترین راه اجاره ویلا کردان مراجعه به سایت لوکس است. چرا لوکس ویلا؟ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اقامتگاه‌ها پس از تحویل کلید از جانب مسافر، قیمت‌های رقابتی و همچنین راهی آسان برای انتخاب ویلا از جمله دلایل انتخاب لوکس ویلا هستند. اگر قصد دارید چند روزی را مهمان روستای کردان باشید، تنها با یک تماس با کارشناسان لوکس ویلا می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه، هرنوع ویلای عادی، استخردار، لوکس و ... را که می‌خواهید رزرو کرده و همواره در طول سفر خود چالش اقامتگاه را نداشت باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین