کد خبر: ۶۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

مسیر متفاوت ربع‌سکه و سکه گرمی از بازار طلا و ارز

بازار سکه و ارز این هفته را مانند اکثر هفته‌های اخیر آرام و کاهشی شروع کرد، با این تفاوت که قیمت ربع‌سکه و سکه گرمی نسبت مدت مشابه هفته گذشته رشد اندکی را تجربه کرد.
مسیر متفاوت ربع‌سکه و سکه گرمی از بازار طلا و ارز
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۵۹ دلار رسیده است.

دلار و یورو ارزان شد

اما در بازار ارز، آخرین قیمت‌ انواع ارز در صرافی‌های بانکی و شعب بانکی اعلام شد که نسبت به روز پنجشنبه کاهش یافته است.

بانک‌ها امروز (۱۸ آبان) قیمت خرید دلار از مردم را ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. همچنین شعب ارزی بانک‌ها هر یورو را ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند که نسبت به روز پنجشنبه کاهش یافته است، چراکه در این روز هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان و هر یورو ۱۲ هزار و ۴۰۱ تومان خریداری می‌شد.

همچنین نرخ خرید هر پوند انگلیس از مردم ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان از سوی بانک‌ها اعلام شده است، درحالیکه این ارز در روز پنجشنبه در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۸۸۵ تومان خریداری می‌شد.

ارز مسافرتی ۴۰۰ تومان ارزان شد

شعب ارزی بانک‌ها که ارز مسافرتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند نیز نرخ فروش هر یور را به عنوان ارز مسافرتی و با احتساب کارمزد، ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند که این قیمت برای روز پنجشنبه حدود ۱۳ هزار تومان بود.

صرافی‌های بانک‌ها هم امروز (شنبه) دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان می‌فروشند و ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان می‌خرند.

همچنین در این صرافی‌ها هر یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین