کد خبر: ۶۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

رقابت برای تصاحب ۲ صندلی خالی بعد از استعفای جلالی/تاجگردون و مصری؛ گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها

عضو فراکسیون مستقلین گفت: روز یکشنبه آینده درباره ریاست و نایب رئیسی فراکسیون تصمیم‌گیری می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

با استعفای کاظم جلالی دو کرسی مهم خالی شد، یکی ریاست فراکسیون مستقلین و دیگری با کمی اهمیت بیشتر ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس.

بهروز نعمتی در این رابطه می‌گوید: روز یکشنبه آینده ما در فراکسیون مستقلین جلسه‌ای داریم که در آن جلسه درباره ریاست و نایب رئیسی فراکسیون تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای کاندیداتوری مطرح هستند گفت: من کاندیدا نیستم و دوستان هم در شوک رفتن آقای جلالی هستند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد افرادی مانند جعفرزاده ایمن آبادی ریاست فراکسیون را به عهده بگیرد گفت: من با ایشان صحبتی نکردم، اما قاعدتا باید صحبت کنیم و هفته آینده تکلیف ریاست فراکسیون مستقلین را مشخص کنیم.

نعمتی درباره ریاست مرکز پژوهش‌ها نیز گفت: افراد مختلفی در حال حاضر کاندیدا هستند که قاعدتا باید در هیات امنای مرکز پژوهش‌ها که هیات رئیسه مجلس است باید مطرح شود و آنجا یک نفر به رای انتخاب شود.

او درباره افرادی که احتمال دارد کاندیدا شوند نیز گفت: تا امروز صحبت آقایان محبی‌نیا، تاجگردون، سعید باستانی، داریوش اسماعیلی، فرهنگی و عبدالرضا عزیزی مطرح بوده است، اما هنوز به جدی بحثی مطرح نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین