کد خبر: ۶۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

نوبخت: ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان یزد ایجاد می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ایجاد بیش از ۲۶ هزار فرصت شغلی برای استان یزد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امشب در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های 92 تا 95، بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به استان یزد اختصاص پیدا کرد و در سال‌های 96 تا 98 هم بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای این استان تخصیص داده شد.

وی افزود: در سفر قبلی که آقای رئیس جمهور به این استان داشت، 46 پروژه با اعتبار 970 میلیارد تومان اعتبار برای یزد در نظر گرفته شد که حدود یک هزار و 90 میلیارد تومان تخصیص داده شده ولی هنوز پروژه‌ها به صورت کامل پرداخت نشده و خودمان را موظف می‌دانیم حداقل 37 میلیارد تومان دیگر به این پروژه‌ها اختصاص دهیم.

نوبخت: ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان یزد ایجاد می‌شود

نوبخت گفت: دو خط بزرگ ریلی در استان یزد اجرا می‌شود که دو خطه کردن بافق، اردکان و اصفهان، و قطعه مفقوده یزد – اقلید شیراز را شامل می‌شود و می‌توانیم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: برای کشاورزی 78، ورزش و جوانان 21، عمومی هم در حد 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که انشاالله در طول امسال و سال آینده پرداخت می‌شود.

وی افزود: همه تعهدات ما در طول دو سال باید انجام شود و سازمان برنامه و بودجه در برابر مردم و رئیس جمهور مسئول است که این تعهدات را به صورت کامل به انجام برسانیم.

نوبخت افزود: همچنین در این سفر رئیس جمهور موافقت کرد که 129 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و در قالب برنامه توسعه، برای بیش از 26 هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در بخش صنعت، بخش کشاورزی، میراث فرهنگی، علمی و فناوری، تعاون و رفاه، بازآفرینی شهری و فرهنگ و هنر شامل اجرای این طرح‌های اشتغال در استان یزد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین