کد خبر: ۶۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

نوبخت: ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان یزد ایجاد می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ایجاد بیش از ۲۶ هزار فرصت شغلی برای استان یزد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امشب در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های 92 تا 95، بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به استان یزد اختصاص پیدا کرد و در سال‌های 96 تا 98 هم بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای این استان تخصیص داده شد.

وی افزود: در سفر قبلی که آقای رئیس جمهور به این استان داشت، 46 پروژه با اعتبار 970 میلیارد تومان اعتبار برای یزد در نظر گرفته شد که حدود یک هزار و 90 میلیارد تومان تخصیص داده شده ولی هنوز پروژه‌ها به صورت کامل پرداخت نشده و خودمان را موظف می‌دانیم حداقل 37 میلیارد تومان دیگر به این پروژه‌ها اختصاص دهیم.

نوبخت: ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان یزد ایجاد می‌شود

نوبخت گفت: دو خط بزرگ ریلی در استان یزد اجرا می‌شود که دو خطه کردن بافق، اردکان و اصفهان، و قطعه مفقوده یزد – اقلید شیراز را شامل می‌شود و می‌توانیم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: برای کشاورزی 78، ورزش و جوانان 21، عمومی هم در حد 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که انشاالله در طول امسال و سال آینده پرداخت می‌شود.

وی افزود: همه تعهدات ما در طول دو سال باید انجام شود و سازمان برنامه و بودجه در برابر مردم و رئیس جمهور مسئول است که این تعهدات را به صورت کامل به انجام برسانیم.

نوبخت افزود: همچنین در این سفر رئیس جمهور موافقت کرد که 129 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و در قالب برنامه توسعه، برای بیش از 26 هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در بخش صنعت، بخش کشاورزی، میراث فرهنگی، علمی و فناوری، تعاون و رفاه، بازآفرینی شهری و فرهنگ و هنر شامل اجرای این طرح‌های اشتغال در استان یزد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین