کد خبر: ۶۲۱۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

جدیدترین قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته به طوری که هر دلار ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و هر یورو تا ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید قیمت خورد.
آفتاب‌‌نیوز :

در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۲۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۱۳۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۸۵۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

جدیدترین قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۹ هزار و ۲۹۷ تومان (۴۲۹۷ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی ۱۴۶۵.۹۹ دلار است.

از بازار ارز چه خبر؟

اما قیمت خرید ارز در بانک‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته به طوری که هر دلار ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و هر یورو تا ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید قیمت خورد.

البته برخی شعب بانکها امروز خرید ارز انجام نداند که دلیل آنرا نیز اعلام نکردند.

ارز مسافرتی چند؟

بانکها امروز ارز مسافرتی را نیز حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که تقریبا ۱۰۰ تومان نسبت به دیروز ارزان‌تر بود ولی همچنان نسبت به قیمت بازار آزاد حدود ۳۰۰ تومان بالاتر است.

صرافی‌های مجاز بانکی نیز تفاوت چندانی در معاملات ارزی امروز ایجاد نکردند و هر دلار ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان برای خرید و ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش قیمت‌گذاری شد.

همچنین در صرافی‌های بانکی یورو ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروش رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین