کد خبر: ۶۲۱۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

واکنش رئیس بانک مرکزی به نوسان امروز نرخ ارز

رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به نوسان امروز نرخ ارز گفت: از نظر بانک مرکزی تغییر خاصی در متغیرهای کلیدی بازار نیفتاده است و این بانک با اقتدار به عنوان بازارساز در بازار ارز حضور فعال دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به نوسان نرخ ارز در روز جاری واکنش نشان داد و نوشت: هماهنگونه که پیشتر نیز مشاهده شده بود، بازار ارز امروز شاهد نوسانات محدودی در مقایسه با روند چند ماه اخیر بود. در این خصوص، نکاتی را به اطلاع مردم عزیز می رسانم:

بانک مرکزی چه در بخش حواله و چه در بخش اسکناس در چند هفته اخیر، خصوصا امروز، به طور خالص خریدار بوده است و لذا، تامین ارز به صورت آرام و منطقی انجام می‌گیرد. از نظر بانک مرکزی تغییر خاصی در متغیرهای کلیدی بازار نیفتاده است.

واکنش رئیس بانک مرکزی به نوسان امروز نرخ ارز

بارها تاکید کرده‌ام به دلیل شرایط خاص تحریمی، برخی عوامل سیاسی و بین المللی در مقاطعی ممکن است زمینه تلاش برخی نوسان گیران را (که از ثبات بازار ارز متضرر شده‌اند) برای القاء انتظارات منفی به وجود آورد.

بانک مرکزی با اقتدار به عنوان بازارساز در بازار ارز حضور فعال دارد. مجددا تاکید می کنم که ارز ابزار مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک های جدی خود را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
1
بیچاره داره التماس میکنه تا ارز نخرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین