کد خبر: ۶۲۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
استاندار فارس مطرح کرد:

لزوم‌ توجه به محتوا در فضاهایی همچون باغ ایرانی

استاندار فارس بر لزوم‌ توجه به محتوا در فضاهایی همچون باغ ایرانی تاکید کرد و افزود: مناسبات، آئین‌ها، تعاملات گروهی و ایجاد خاطرات جمعی از مصادیق تولید محتوا برای این محیط‌ها است که باید به سمت شادی و نشاط حرکت کند.
آفتاب‌‌نیوز :

عنایت الله رحیمی در آیین کلنگ‌زنی باغ ایرانی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری شیراز در ایجاد پروژه‌های فاخر و درخور پذیرش با هدف توسعه و تقویت انسان محوری، این رویکرد را ارزشمند توصیف کرد و گفت: بی تردید اجرای چنین پروژه‌هایی رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

استاندار فارس از مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز خواست در دو سال آینده اقداماتی همچون راه اندازی خط دو مترو ، رساندن خط ۳ به مراحل قابل توجه، پیگیری روند اجرای پروژه‌هایی هچون محور زندیه و محور عرفان را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

لزوم‌ توجه به محتوا در فضاهایی همچون باغ ایرانی

رحیمی تاکید کرد: ایجاد چنین پروژه‌های فاخر و ارزشمندی به داشته‌های شیراز می‌افزاید.

وی خاطر نشان کرد: در پروژه‌هایی که‌با فضای سبز و طبیعت ارتباط دارد باید به سمت کمترین استفاده از مصالح ساختمانی و منظرهای خشک و بی روح حرکت کنیم.

رحیمی ادامه داد: ورود به فضاهای سبزی که نماهای سنگی و ساختمانی دارد اغتشاش ذهنی ایجاد می کند.

وی با عنوان این مطلب که وجود شادی و امید نیز در کنار فراز و نشیب‌ها نیاز است، اظهار کرد: بی تردید غم گساری از جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادی در دستیابی به توسعه و توفیق در تحولات موثر است.

رحیمی یاد اور شد: در انتخاب این محتواها باید همخوانی با فرهنگ و مبانی مذهبی با دقت مد نظر قرار گیرد.

استاندار فارس پروژه احداث باغ ایرانی را اقدامی مطلوب و اثر گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد مدیریت شهری در مسیر افزودن به چنین فضاهایی گام بردارد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر گام هایی در راستای تحقق شعار انسان محوری برداشته اند، گفت: این رویکرد اندوخته ای ارزشمند برای شهر برجای خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین