کد خبر: ۶۲۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱
محسن غرويان تشريح كرد:

نقش مؤسسه مصباح در دولت نهم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محسن غرویان» از شاگردان آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی تاکید کرد: دانش‌ پژوهانی که در موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) تحصیل می‌کنند هم اطلاعات حوزوی نسبتا خوبی دارند و هم با مسائل روز علوم انسانی آشنایی دارند. بنابراین، از این جهت می‌شود از وجود آن‌ها در بدنه دولت استفاده کرد.

اظهارات این شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی پس از آن مطرح می‌شود که احمدی‌نژاد در سفر اخیر خود به قم در موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: «باید از موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) و افرادی مانند آیت‌الله مصباح یزدی در معرفی دین به مردم و جهان اسلام در بدنه دولت استفاده کرد». 

غرویان در پاسخ به اين پرسش خبرنگار سياسي آفتاب كه «موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) در این زمینه چه فعالیت‌هایی داشته است؟»، گفت: مشاور رئیس جمهوری در امور روحانیت از فارغ‌التحصیلان موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) است.

وی تاکید کرد: در جلسات هیات دولت نیز مباحث اخلاقی از سوی دانش پژوهان موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) مطرح می‌شود اما در حد وزرا هنوز کسی به کار گرفته نشده است.

غرویان اضافه کرد: از شروع فعالیت دولت نهم، فعالیت‌های موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) با دولت نهم بیشتر شده است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه «آیا وجهه دولتی پیدا کردن موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) و حمایت‌های دولت از آیت‌الله مصباح‌یزدی با توجه به ناکامی‌های دولت نهم به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی، موقعیت موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) و آیت‌الله مصباح‌یزدی را در حوزه علمیه قم تضعیف نخواهد کرد؟»، اظهار داشت: در این زمینه چیزی به نظرم نمی‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین