کد خبر: ۶۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

مدرسه‌های ۴ شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه‌های چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی به‌دلیل شدت بارندگی و آبگرفتگی تعطیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مجید اجرایی روز دوشنبه افزود: باتوجه به شدت بارندگی که از ساعت‌های اولیه صبح دیروز در مناطق مختلف استان بوشهر آغاز شده، براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان بوشهر تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بوشهر، دشتی، دشتستان و مقطع ابتدایی شهرستان تنگستان تعطیل شد.

وی بیان کرد: تاکنون تصمیمی درباره تعطیلی مدرسه‌ها در شیفت بعدازظهر گرفته نشده است و در صورت هرگونه تصمیمی از سوی ستاد بحران شهرستان‌ها و مناطق اطلاع رسانی می‌شود.

مدرسه‌های ۴ شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز گفت: با وجود شدت بارندگی‌ها همه محورهای ارتباطی استان باز است.

جهانگیر دهقانی اضافه کرد: به لحاظ ساحلی بودن استان به دلیل شدت بارندگی‌ها آبگرفتگی در سطح معابر و پیاده‌روها گزارش شده که نیروها و دستگاه‌های ذیربط در تلاش برای بازکردن معابر هستند.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های امدادی استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارند.

بارندگی در استان بوشهر از صبح روز یکشنبه آغاز و شدت بارندگی باعث تعطیلی مدرسه‌های شهرستان‌های شمالی استان بوشهر شامل گناوه و دیلم و منطقه بندر ریگ شد و براساس پیش‌بینی هواشناسی ناپایداری‌های جوی تا روزهای سه شنبه و چهارشنبه به تناوب در این استان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین