کد خبر: ۶۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۱
تحلیل سیدرضا اکرمی از ائتلاف اصولگرایان

جامعه روحانیت در انتظار شگفتی انتخاباتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سیدرضا اکرمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات «محمدجواد لاریجانی» مبنی بر دشوار بودن ائتلاف میان اصولگرایان اظهار داشت: تا زمان برگزاری انتخابات مجلس هشتم، 8 ماه باقی‌مانده و ممکن است در طول این هشت ماه تغییر و تحولی در اندیشه‌ها وعملکردهای هر یک از جناح‌های سیاسی چه اصولگرایان و چه اصلاح‌طلبان به وجود بیاید، بنابراین هم اکنون نمی‌توان درباره انتخابات اظهارنظر کرد. 

اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: در کشور ما طی 28 سال گذشته هر سال یک بار انتخابات برگزار شده و هر بار شاهد شگفتی‌هایی بوده‌ایم. بنابراین، باید منتظر بود که آیا شگفتی در انتخابات اسفندماه رخ خواهد داد یا خیر؟ 

وی تصریح کرد: گروه‌های سیاسی باید بنشینند و با درایت، زمان‌شناسی و نیازشناسی کنند و افرادی که دارای وجهه و اعتبار و عملکرد خوب هستند را کاندیدا کنند و طبیعتا جامعه به سوی آن‌ها اقبال پیدا می‌کند و آن‌ها را انتخاب می‌کند. 

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در انتخابات آتی افرادی که معتدل باشند زمینه پذیرش آن‌ها زیاد است چرا که جامعه افراط را نمی‌پذیرد.

وی در مورد انتشار اخباری مبنی بر رایزنی برای بازگشت «علی‌اکبر ناطق نوری» به شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: «تا آن جایی که من با آقای ناطق نوری صحبت کرده‌ام، آقای ناطق می‌گویند ما باید به اتاق فکر برویم و اجرا را به دیگران بسپاریم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین