کد خبر: ۶۲۲۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

جداسازی متهمان از محکومان در زندان‌های استان تهران

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: مسؤولان در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.
جداسازی متهمان از محکومان در زندان‌های استان تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحشمت الله حیات الغیب در جلسه شورای معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توسعه برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر اظهار داشت: موضوع طبقه بندی زندانیان و جداسازی متهمان از محکومان جزء اولویت‌های اصلی برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است و ضرورت دارد مدیران و مسئولان زندان‌ها با جدیت در این خصوص پیگیری نمایند.

وی ضمن اشاره به هماهنگی بین ارگان‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ در جهت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان گفت: برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل نیروهای زیر مجموعه و ایجاد رقابت بین آنها در راستای پرهیز از روزمرگی تاکید نمود.

حیات الغیب ادامه داد: کلیه مسئولین در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش نمایند.

وی با اشاره به عدالت محوری در برخورد با زندانیان گفت: کلیه مسئولین در زندان می بایست عرض حضوری مددجویان را به عنوان برنامه هفتگی در سرلوحه خود قرار دهند و بر گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش نمایند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توسعه برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر افزود: مددجو به عنوان شخص مستأصل و آسیب دیده اجتماعی که به هر دلیل در زندان تحمل کیفر می کند، نیازمند کمک‌های معنوی ما و همه آحاد جامعه است و بایستی در چهارچوب قانون نسبت به مساعدت قضایی، رفاهی، اصلاحی و تربیتی انجام وظیفه نماییم.

براساس این گزارش، در جلسه شورای معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران که در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شده بود، مسائل و برنامه‌های اجرایی مراکز مورد بحث و بررسی قرار گرفته، راهکارها و دستورات لازم توسط مدیرکل ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین