کد خبر: ۶۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

مورینیو: خوشحالم سرمربی تاتنهام شدم

سرمربی پرتغالی تاتنهام از بر عهده گرفتن هدایت اسین تیم ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میل، در نهایت تاتنهام تصمیم به انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید خود کرد و این مربی پرتغالی تا ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی جدید اسپرز انتخاب شد. آقای خاص بعد از ببر عهده گرفتن هدایت تیم تاتنهام گفت: خیلی خوشحالم که هدایت تیمی با اعتبار را بر عهده می‌گیرم که هواداران پرشور زیادی دارد. کیفیت بازیکنانی که در تیم فعلی تاتنهام و تیم آکادمی این تیم وجود دارد باعث هیجان زدگی من شده است و این موضوع خیلی من را ترغیب کرد تا هدایت تاتنهام را بر عهده بگیرم.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام نیز درباره حضور مورینیو در این تیم گفت:‌ ژوزه یکی از موفق‌ترین مربی‌های فوتبال است و خوشحالیم او را در تاتنهام می‌بینیم. او تجربه بالایی دارد و یک مربی با دانشی است که می‌تواند تاتنهام را به جلو سوق دهد. او در هر تیمی که مربیگری کرده است توانسته افتخارات زیادی کسب کند. او می‌تواند انرژی و خودباوری را به تیم تزریق کند.

مائوریسیو پوچتینو بعد از ۵ سال حضور در تیم تاتنهام به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های این فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.

تاتنهام در این فصل با ۱۴ امتیاز در رده ۱۴ جدول رده بندی قرار دارد و این هفته باید در داربی لندن به دیدار وستهام برود. مورینیو همچنین به زودی با دو تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد و چلسی روبرو می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین