کد خبر: ۶۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵

اخطار به واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران‌فروشی موبایل

عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل از ارسال اخطاریه‌ای به اصناف خبر داد و گفت: معاملات عمده فروشی با سود سه درصد و خرده فروشی با سود حداکثر ۷ درصد انجام تا از سوءاستفاده برای گران‌فروشی موبایل جلوگیری شود.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا قربانی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه توضیح داد: برای جلوگیری از تاثیر گذاشتن التهابات مربوط به قیمت بنزین بر روی قیمت تلفن همراه درخواست جلسه فوق العاده ای داشتیم تا برای کنترل بازار تمهیدات لازم اندیشیده شود و پس از آن اطلاعیه ای صادر کنیم.

وی افزود: اخطاریه به اصناف برای عمده فروشی با سود سه درصد و خرده فروشی با سود حداکثر ۷ درصد داده‌ایم تا در این شرایط سوء استفاده ای برای گران فروشی صورت نگیرد.

اخطاریه به واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران فروشی موبایل

قربانی با تاکید بر اینکه قیمت ارز در روزهای اخیر نوساناتی داشته، یادآور شد: از ۱۰ روز قبل نیز وزارت صنعت معدن و تجارت در ثبت سفارش ها دچار اختلالاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت سفارشات وزارت صنعت معدن و تجارت که در ۴۸ ساعت انجام می شد به دلیل اختلالات به وجود آمده به ۲۰ روز کشیده شده است که این موضوع بر افزایش قیمت تلفن همراه نیز تاثیر می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین