کد خبر: ۶۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

دادگستری کرمان: لیدرهای اصلی ناآرامی‌ها را بازداشت کردیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌های استان کرمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله موحد با اشاره به اینکه تمام لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان بازداشت شدند گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، وی اظهار داشت: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

دادگستری کرمان: لیدرهای اصلی ناآرامی‌ها را بازداشت کردیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند. عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام دستگیرشدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان کرمان وجود ندارد، افزود: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین