کد خبر: ۶۲۲۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰

چرا هسته ‌ستاد نیروی دریایی ارتش به بندرعباس منتقل ‌شد؟

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با استقرار ستاد فرماندهی نداجا در بندرعباس و هدایت نیروهای دریایی با تمرکز بیشتر، در آینده نزدیک شاهد بازدارندگی گسترش یافته در دریا خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حسین خانزادی در حاشیه افتتاح ستاد فرماندهی نداجا در جمع خبرنگاران ‌‌اظهار داشت: جمهوری اسلامی مرزهای آبی زیادی دارد و از طریق سواحل مکران بی‌واسطه به آب‌های آزاد متصل است، از سال‌های گذشته موضوع جابه‌جایی نیروی دریایی از تهران به بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و امروز هم در آستانه 7 آذر و پیش از روز نیروی دریایی هسته اولیه ستاد به بندرعباس منتقل شد.

وی افزود: این جابه‌جایی به معنای توجه بیشتر نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی به سواحل مکران، تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان است.

چرا هسته ‌ستاد نیروی دریایی ارتش به بندرعباس منتقل ‌شد؟

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با این تصمیم هسته اولیه ستاد به بندرعباس منتقل می‌شو‌د و هدایت نیروها در منطقه با کنترل و تمرکز بیشتری توسط این ستاد انجام شده و موجب افزایش سرعت عملیات ستادی می‌شود.

وی گفت: این امر به ناوگان نیروی دریایی این اجازه را می‌دهد که تمرکز بیشتری در دریا داشته باشد و بازدارندگی گسترش یافته را از سوی نداجا در آینده نزدیک در دریا شاهد خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین