کد خبر: ۶۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

از سنگنورد ۸ ساله سقوط کرده چه خبر؟

رئیس فدراسیون کوهنوردی می گوید که آرمان غیاثی وضعیت خوبی دارد و شرایطش روز به روز در حال بهبود است.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی درباره وضعیت آرمان غیاثی کودک سنگنورد ۸ ساله که دچار حادثه شده و از دیواره سنگنوردی سقوط کرده بود، گفت: دیشب با پدر آرمان صحبت کردم، شرایط او بهبود پیدا کرده است و خانواده او در حال کار درمانی و فیزیوتراپی برای آرمان هستند. شرایط آرمان به امید خدا خوب خواهد شد و همچنین خانواده او در شرایط روحی خوبی قرار دارند.

او در باره تخلفات صورت گرفته در این حادثه اظهار کرد: در زمینه تخلفات رسیدگی های لازم انجام شده است اما هنوز ابلاغی نداشته ایم. تاجایی که می دانم دادگاه هم در خصوص پیگیری این مسئله تشکیل شده است و اعتراضاتی هم از جانب خانواده او به دادگاه صورت گرفته است. دیروز جلسه کارشناسی سه نفره با حضور آقای نصر رئیس هیات کوهنوردی اصفهان انجام شده و من بانصر صحبت هایی را داشتم. همچنین هیات استان اصفهان با خانواده او جلسه ای را برگزار کرد و فکر می کنم که در این هفته نظر کارشناسی به دادگاه هم ارائه شود.

از سنگنورد ۸ ساله سقوط کرده چه خبر؟

او در خصوص پیگیری های صورت گرفته از سوی فدراسیون، گفت: کمیته انضباطی استان اصفهان بررسی های لازم را انجام داده و لیستی را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است و تاکنون کارشناسان وزارت ورزش در حال پیگیری و تحلیل هستند. جلساتی بین وزرات ورزش و فدراسیون انجام شده است ولی نتیجه آن هنوز ابلاغ نشده است و این معطلی به دلیل این است که باید براساس قوانین حکمی صادر شود تا کاری خلاف مقررات حقوقی صورت نگیرد.

او در پایان گفت: شرایط آرمان غیاثی بهتر شده و در حال درمان است و پزشکان و خانواده او امید دارند که شرایطش روز به روز بهتر شود.

روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شده و به کما رفته بود. همچنین او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بوده است و بعد از یک ماه از این جریان از بیمارستان مرخص شده و اکنون تحت درمان در خانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین