کد خبر: ۶۲۲۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
وزیر دادگستری خبر داد

فعالیت ۵۰۰ تیم نظارتی با هدف عدم افزایش قیمت کالا در کشور

وزیر دادگستری با اشاره به نقش تیم‌های نظارتی در عدم افزایش کالا در کشور، گفت: تیم‌های نظارتی در کل کشور حضوری فعال داشته‌اند و تعداد آنها به بیش از ۵۰۰ تیم رسیده است.
فعالیت ۵۰۰ تیم نظارتی با هدف عدم افزایش قیمت کالا در کشور
آفتاب‌‌نیوز :

 سید علیرضا آوائی با بیان اینکه باید از گرانی کالا ناشی از افزایش قیمت بنزین جلوگیری شود، اظهار کرد: بعد از افزایش قیمت بنزین جلسات متعددی با ستاد تنظیم بازار برگزارشده تا با انجام برنامه‌های مختلف از افزایش قیمت کالا جلوگیری شود.

به گزارش وزارت دادگستری، وی با اشاره به نقش تیم‌های نظارتی در عدم افزایش قیمت کالا در کشور گفت: تعداد تیم‌های نظارتی در کل کشور حضوری فعال داشته و به بیش از ۵۰۰ تیم رسیده اند و تعزیرات نقش پررنگ و حضور مستمری در بازار دارد تا از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند.

وزیر دادگستری با تأکید بر تلاش برای کاهش زیان به مردم بعد از افزایش قیمت بنزین بیان کرد: باید کاری کنیم فواید این طرح به مردم رسیده و از زیان رسیدن به مردم که ممکن است از طریق عدم حضور و برنامه‌ریزی مسؤولین شکل گیرد، جلوگیری شود.

آوائی با اذعان به اینکه تعزیرات نباید هیجانی در خصوص افزایش قیمت بنزین برخورد کند، تصریح کرد: نباید کاری کنیم که خدای‌نکرده ظلمی به مردم شود و یا اگر گزارشی به دست تعزیرات رسید باید بعد از بررسی‌های لازم در آن خصوص تصمیم‌گیری شود به همین دلیل موارد، مورد به مورد در ستاد تنظیم بازار بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
1
خودشون به دلار استناد میکنن قیمت بنزین رو بالا میبرن
از فروشنده ها چه انتظاری دارن
تازه نت ما هم قطع کردن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین