کد خبر: ۶۲۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

اینترنت شیراز وصل شد؟

قطع ارتباط اینترنت ثابت در استان فقط شامل شیراز بود که این قطعی نیز برطرف شد اما ارتباط اینترنت تلفن همراه همچنان در سراسر استان قطع است که ارتباط این بخش نیز به زودی برقرار خواهد شد.
اینترنت شیراز وصل شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

سه روز پس از اتصال مجدد مشترکان تجاری، مسکونی، اداری و خدماتی برخی استان‌های کشور به اینترنت، سرانجام اینترنت این گروه از مشترکان در شهر شیراز نیز ظهر یکشنبه سوم آذرماه وصل شد.

اینترنت این گروه از مشترکان از عصر شنبه 25 آبان‌ماه با تصمیم شورای امنیت کشور و در پی برخی ناآرامی‌ها و اعتراض‌ها به اجرایی شدن مصوبه شورای هماهنگی سران قوا در زمینه اصلاح قیمت بنزین قطع شده بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: قطع ارتباط اینترنت ثابت در استان فقط شامل شیراز بود که این قطعی نیز برطرف شد اما ارتباط اینترنت تلفن همراه همچنان در سراسر استان قطع است که ارتباط این بخش نیز به زودی برقرار خواهد شد.

مهرداد سهرابی افزود: با توجه به اینکه اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی اینترنت را به شکل منطقه به منطقه و ایستگاه به ایستگاه وصل می‌کنند ممکن است در برخی نقاط شهر اینترنت برخی مشترکان وصل نباشد که تا پایان امروز(یکشنبه) به طور کامل وصل خواهد شد.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
ماله تهران کی وصل میشه تورخدا از کار زندگی افتادیم ؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین