کد خبر: ۶۲۳۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
مدیر فنی یک شرکت هواپیمایی در ارومیه:
مدیر فنی یک شرکت هواپیمایی در ارومیه گفت: آژانس های هواپیمایی با قطعی اینترنت بسیار متضرر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر رضایی افزود: در پی قطع اینترنت بدون اعلام قبلی در روزهای اخیر میزان فروش بلیط داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی تقریبا به صفر رسید.

رضایی با اشاره به اینکه 90 درصد مسافرین اطلاعات خود از قبیل پاسپورت و بیمه را از طریق پیام رسان های خارجی ارسال می کند، تصریح کرد: قطعی اینترنت در روزهای اخیر باعث متضرر شدن 90 درصدی این شرکت هواپیمایی شده که متاسفانه عواقب آن تا مدت ها از بین نخواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت به دلیل نبود اینترنت بلیط برخی از مسافران خارجی کنسل شد که باعث شد شرکت هواپیمایی برای هر مسافر بیش از 100دلار جریمه پرداخت کند.

مدیر فنی این شرکت هواپیمایی با تاکید بر اینکه از آغاز هفته جاری تنها اینترنت خانگی وصل شده است، یادآور شد: متاسفانه همچنان به دلیل اینکه بیشتر مسافران با اینترنت همراه خود اقدام به خرید بلیط می کنند میزان فروش بلیط نسبت به دوران قطعی اینترنت تغییری نکرده است.

رضایی ادامه داد: مسئولان مربوطه باید قبل از انجام چنین اقدامی زیر ساختهای آن را فراهم کنند تا مشاغلی که 100درصد به اینترنت بین المللی وابسته هستند این گونه متضرر نشوند.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
4
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت مدیریت سایت وزین آفتاب نیوز ،
ازتون تمنامیکنم پیگیراخبار اتصال اینترنت موبایل هم باشید ،
خداشاهده الان دوازده روزه کارواجب دارم ،نمیتونم انجام بدم ،
متاسفانه مسولان مابه فکرعواقب کارشون نیستند ،قطعی اینترنت باعث بدبین شدن مردم میشه وعصبی میشن کمااینکه شدند ،
درهیچجای دنیانمیان اینترنت وقطع کنن ،
تمنامیکنم پیگیری کنید
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
1
مگه قرار نبود تا پایان یک شنبه شب وصل شه؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین
x