کد خبر: ۶۲۳۴۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
اظهارات مردی که با تهدید چاقو به خواهرزنش تجاوز کرد

محاکمه مرد ۵۵ ساله به خاطر تعرض به دختر همسر صیغه‌ای‌اش

قضات شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران صبح دیروز به دو پرونده تعرض در این شعبه رسیدگی کردند.
محاکمه مرد ۵۵ ساله به خاطر تعرض به دختر همسر صیغه‌ای‌اش
آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین جلسه دادگاه، شاکی پرونده دختر جوانی بود که از سوی شوهر خواهرش مورد تعرض قرار گرفته بود.

این دختر 25 ساله در شکایت خود به قاضی پرونده گفت: چند ماه قبل یک شب که به خانه خواهرم رفته بودم شوهرش در نبود او به سراغ من آمد و با تهدید چاقو به من تجاوز کرد. آن موقع به‌خاطر اینکه می‌ترسیدم زندگی خواهرم به هم بخورد سکوت کردم و حرفی نزدم اما وقتی چند بار دیگر این ماجرای تلخ تکرار شد و او هربار با تهدید چاقو مرا آزار می‌داد تصمیم به شکایت گرفتم.

در ادامه بررسی پرونده از آنجا که نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی صحت ادعای این دختر را تأیید می‌کرد مرد جوان بازداشت شد. اما متهم صبح دیروز در دفاع از خود به قضات گفت: من هرگز به زور این کار را انجام ندادم بلکه او خودش به من نزدیک می‌شد.

شاکی که از شنیدن این حرف بشدت عصبی شده بود با رد این ادعا گفت: من به حدی از این مرد متنفرم که حاضر نیستم به او نگاه کنم. ضمن اینکه تا الان هم به خاطر رعایت حال خواهرم شکایت نکرده بودم. بدین ترتیب در پایان جلسه، قضات برای صدور حکم درباره مرد متجاوز وارد شور شدند.

دومین پرونده
در جلسه دیگری که صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری برگزار شد قضات به‌شکایت زن میانسالی رسیدگی کردند که با مراجعه به دادگاه مدعی شده بود همسر صیغه‌ای وی به دختر کوچکش تجاوز کرده و حالا او باردار شده است. این زن به قضات گفت: 4 سال قبل با مردی 55 ساله که همسر و فرزند داشت عقد موقت کردم. من از ازدواج اولم 3 دختر دارم آن موقع دختر کوچکم 11 ساله بود. بعد از مدتی متوجه شدم دخترم عصبی و پرخاشگر و بی‌قرار شده است.

فکر می‌کردم به خاطر ازدواج من دچار این حالت و پریشانی شده است هر چه می‌پرسیدم جوابی نمی‌داد تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم مدام حالت تهوع دارد و بیمار است او را برای معاینه پیش دکتر بردم ولی وقتی جواب آزمایش‌هایش را دیدم شوکه شدم. دخترم باردار بود. آن موقع بود که دخترم لب باز کرد و گفت که از مدت‌ها پیش از سوی شوهر صیغه‌ای من مورد تعرض قرار می‌گرفته است اما از ترس حرفی نمی‌زده است.

در ادامه مرد میانسال بازداشت شد و در حالی که منکر اتهام خود بود گفت: این مادر و دختر دروغ می‌گویند. حدود 5 ماه قبل همسر اولم از ماجرای ازدواج موقتم با این زن باخبر شد و من مجبور شدم این زن را رها کنم و دیگر ارتباطی با او نداشتم حالا وی برای اینکه از من انتقام بگیرد چنین ادعایی را مطرح کرده است.

مرد متهم در ادامه گفت: زمانی که من به خانه این زن رفت و آمد داشتم متوجه شدم دخترش با پسری دوست بوده و با هم ارتباط دارند شاید آن پسر مسبب بارداری‌اش باشد.

پس از اظهارات متهم، دختر نوجوان به قاضی پرونده گفت: من دوست پسر دارم اما هیچ ارتباط خاصی با او نداشتم اما این مرد از همان 4 سال قبل که با مادرم ازدواج کرد مدام مرا مورد آزار و اذیت و تعرض قرار می‌داد.

بدین ترتیب قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین پرونده دختر نوجوان را برای انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» به پزشکی قانونی فرستادند تا مشخص شود جنین وی متعلق به مرد میانسال است یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
4
عجب ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
3
منکه باورم نمیشه زن ۲۵ ساله یکبارموردتجاوزشوهرخواهرقراربگیرد ونتواند ازتکرارآن جلوگیری کند ...است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
4
دختر 11 ساله !!!
مرد 55 ساله !!
دوست پسر !!!
کی به کیه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
5
فقط اعدام
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین