کد خبر: ۶۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فاز نخست آزادراه تهران-شمال افتتاح می شود

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اعلام کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه تهران-شمال در دهه فجر هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریبا همه فعالیت‌های عمرانی، نصب تست و آزمایش تجهیزات این آزادراه نیز انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

قطعه یک آزادراه تهران-شمال امسال هم مانند سال‌های قبل با تاخیر در افتتاح رو به رو و تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از آن اعلام شد و بالاخره همه مسئولان دولتی و البته پیمانکار آن، دهه‌ فجر را به عنوان روز نهایی بهره‌برداری وعده دادند.

اما با توجه به تمدیدها و تاخیرهای مکرر در این پروژه از جلال بهرامی- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل- درباره اینکه قطعه نخست آزادراه تهران-شمال آیا به موعد افتتاح اعلام شده، می‌رسد و هم اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در زمینه ساخت و انجام عملیات عمرانی باید گفت به غیر از ۱۰۰ متر ابتدایی این آزادراه و یک پل ماشین رو در این مسیر هیچ کاری از این نظر باقی نمانده است که این دو بخش بسیار کوچک به زمان زیادی نیاز ندارد و مشکلی برای افتتاح و بهره‌برداری از آزادراه تهران‌-شمال در دهه فجر که همه مسئولان بر آن تاکید کرده بودند، وجود ندارد.

وی افزود: نصب تجهیزات مورد نیاز این آزادراه انجام شده است و این کار در حال گذراندن مراحل تست و آزمایش قرار دارد و به نظر نمی رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین