کد خبر: ۶۲۳۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
یوسف‌نژاد خبر داد

استیضاح وزیر آموزش و پرورش تحویل هیات رئیسه شد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تحویل استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیات رییسه با ۶۰ امضاء خبر داد.
استیضاح وزیر آموزش و پرورش تحویل هیات رئیسه شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۶۰ امضاء تحویل هیات رییسه شد و هیات رییسه آن را برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع کرد.

به گفته یوسف‌نژاد خلف وعده در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان کلاس‌های بدون معلم و عدم تامین متون درسی از اول مهر تاکنون، عدم توزیع عادلانه نیروی انسانی و امکانات آموزشی، انتصاب مسئولین ناکارآمد، عدم نظارت بر عملکرد مسئولان تحت امر، عدم تعیین تکلیف کامل نیروهای حق‌التدریسی خرید خدمت و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و کمبود نیروی انسانی در رده‌های آموزشی و خدماتی در مدارس از محورهای این استیضاح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
وزیر اموزش و پرورش این دانش اموزان ایندگان این سرزمین هستند شما اگر تصمیم دارید مدرسه ای را حمایتی کنید 20 مهر فرصت خوبی نیست.معلمان دولتی را بیستم مهر از مدرسه خارج کنید و مدرسه را حمایتی کنید.تابستان فرصت مناسبی برای مدیران اموزش و پرورش هست که تصمیم بگیرند.همان بیستم مهر هم موسسی تعیین کنید برای مدرسه و بعد دو هفته موسس را تغییر دهید.و موسس جدید بخاهد ساز و کار جدیدی را لحاظ کند.
بعد دو ماه اموزش و پرورش هنوز نمی داند چقدر باید حقوق بپردازد. معلم حق و التدریس نداند چقدر حقوق باید بگیرد.قراردادی نباشد.موسس بگوید هروقت بخاهم مرخص میکنم شما ها را‌.ده مدرسه طبق شنیده من در یک ناحیه حمایتی شده یعنی دو ماه زمان کافی نیست ساز و کار حقوق مشخص شود؟وقتی من میبینم دو ماه گذشته و هنوز با بخش نامه سال نود و هفت حقوق یک میلیونی میدهند و اول سال صحبت از حقوق قانون کار میکنند قطعا خرجی برای زندگی من نیست.و مجبور به ترک کار میشوم‌.ضرر تمام این موارد متوجه دانش اموزان این سرزمین است.اینده ایران دست این نوجوانان است.اری پرداخت حقوق کم برای شما عالی است‌.ولی تجربه نداشتن ما معلمان تازه کار بدون هیچ دوره خدمت و اموزش برای دانش اموزان سمی مهلک است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین