کد خبر: ۶۲۳۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
در جریان ناآرامی‌های بنزینی، حضور میدانی بسیج شفاف‌تر و ملموس‌تر بود

روایت سخنگوی سپاه از اعتراضات بنزینی: آمار شهدای بسیج بالاتر است

سخنگوی سپاه گفت: ملت ایران با حضور موثر خود در صحنه و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در ۴۸ ساعت به این مسائل پایان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رمضان شریف ظهرامروز در مراسم ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در خارگ با بیان اینکه جمعیت ایران نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۲ برابر شده است اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ جمعیت کشور حدود ۳۵ میلیون نفر بود و اکنون با افزایش بیش از ۲ برابری به ۸۰ میلیون نفر رسیده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران ضربات زیادی خورده‌اند تا این کشور را از چنگال استعمارگران بیرون بیاورند خاطر نشان کرد: بیش از نیمی از جمعیت کنونی کشور مبارزات ملت برای کوتاه کردن دست بیگانگان و در هم شکستن رژیم وابسته و غارتگر و خاندان پهلوی به یاد ندارند و باید بدانند که مردم ضربات زیادی خورند تا این کشور را از چنگال آمریکایی‌ها و از حلقوم انگلیسی‌ها بیرون بیاورند.

روایت سخنگوی سپاه از اعتراضات بنزینی

سردار شریف با اشاره به اینکه بخشی از مردم ایران دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان از بعداز پیروزی انقلاب به یاد ندارند افزود: ایران اسلامی با تلاش و جانفشانی ملت از دست اجانب نجات یافته است.

وی بمباران جزیره خارگ را در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بمباران‌های مکرر را در خارگ شاهد بودیم ولی نسل جدید این مسائل را به یاد ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات منافقین خاطر نشان کرد: بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم ایران اسلامی توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند و در تاریخ بشر کمتر سابقه دارد که گروهی از داخل یک کشور در زمان جنگ خارجی به صف دشمن بپیوندند.

سردار شریف با بیان اینکه مردم ایران منافقین را منفور می‌دانند افزود: حالا این گروهک جنایتکار خود را مدافع ملت ایران می‌دانند. اغتشاش‌های اخیر توسط خاندان پهلوی و گروهک‌های منافقین و هدایت و حمایت اینها انجام شده است. ملت ایران با حضور موثر خود در صحنه و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در ۴۸ ساعت به این مسائل پایان دادند.

سردار شریف، راهپیمای ملت ایران اسلامی در حمایت از نظام، انقلاب، رهبری و ولایت فقیه پایان‌بخش به یاوه‌گویی‌های دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر یک گفتمان است که آمریکا و صهیونیسم‌ها را به خاک مذلت نشانده است.

وی تاسیس سپاه و بسیج با دور اندیشی امام راحل را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و شناخت تاریخ و دشمن به خوبی می‌دانستند که فرمان تشکیل بسیج و سپاه را تاسیس دادند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج به معنای کل ملت ایران و همه کسانی است که دل در گرو عمران و آبادنی و عزت ایران دارد گفت: بسیج در همه عرصه‌ها نقش آفرینی داشته و با وجود مشکلاتی که در کشور دشمنان ایجاد کردند بسیج دستاوردهای درخشانی دارد.

سردار شریف، بسیج را پیشتاز مقابله با دشمنان دانست و تاکید کرد: بسیج کلید طلایی حل مشکلات این کشور در برابر ترفندهای دشمنان است و اوج اقتدار این نیروی الهی در هشت سال دفاع مقدس متبلور است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیشترین شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان است افزود: در همین حادثه اخیر که اغتشاش‌گران به جان امنیت و حیثیت کشور افتادند، آمار شهدای بسیج بالاتر است و حضور میدانی بسیج شفاف‌تر و ملموس‌تر بود و توانست این مسال را جمع کند.

وی، با بیان اینکه بسیج در دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت‌زدایی، کمک به وزارت‌خانه‌ها و عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی درخشیده است افزود: برای بسیج و پاسداران افتخار است که در هر صحنه‌ای که خطری وجود داشته باشد، پیش‌قدم باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دانشمندانی در عرصه پهپاد و عرصه موشکی و حوزه اقتصاد اقتدار خود را نشان داده‌اند گفت: کارهای بزرگی در اوج تحریم‌های دشمن صورت گرفته است و زیرساخت‌هایی با همه این تنگناها ایجاد شده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند صادرات نفت را متوقف کند تصریح کرد: جوانان ما اجازه نمی‌دهند که دشمن هرکاری خواست انجام دهد و برای ایران تعیین تکلیف کند چراکه زمانی که تعیین تکلیف می‌کردند گذشت.

وی با بیان اینکه در عرصه دفاعی به حدی از قدرتمندی رسیده‌ایم که دشمن قادر نیست کوچک‌ترین حرکتی را انجام دهد خاطر نشان کرد: ناکامی دشمن در عرصه نظامی سبب شده به اغتشاش و فتنه روی بیاورد و این در حالی است که دست دشمن امروز خالی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران تسلیم نمی‌شود گفت: به دومین سال تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دشمنان می‌رسیم و این کشورها نه تنها هیچ کاری نتوانستید کنند بلکه در بسیاری از مراحل ناکام مانده‌اند.

سردار شریف از تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت‌های طلایی خبر داد و بیان کرد: به مدد تفکر بسیجی با تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها از بسیاری خدمات بیگانگان بی‌نیاز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه مطالب فضای مجازی مبنی بر توسعه سرشار در دوران پهلوی فریبی بیش نیست تصریح کرد: مشکلات دوران رژیم پهلوی در اذهان و تاریخ ثبت است فکر می‌کنند ملت ایران این مسائل را فراموش کرده است که پزشکان بنگلادشی و هندی در ایران خدمت می‌کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر افزایش سواد رسانه‌ای گفت: این رسانه‌های بیگانه صاحب دارند و به فکر انتقام شکست‌هایی هستند که از ملت ایران خورده‌اند که باید افزایش سواد رسانه‌ای در دستور کار همگان قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
41
چه کردید که ملت به عقب نگاه کرد.لااقل بین خودتان بررسی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
4
مکان کامنت ممنوع
با کی بورد وارد نشود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین