کد خبر: ۶۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

منوکسیدکربن زوج جوان را تا پای مرگ برد

رئیس ایستگاه ۸ آتش نشانی مشهد از عملیات نجات یک زوج جوان از مرگ حتمی به علت گازگرفتگی در آپارتمانی مسکونی خبر داد.
منوکسیدکربن زوج جوان را تا پای مرگ برد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سرآتشیار مصطفی علیزاده اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر محبوس شدن دو نفر درداخل یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه 8 را به محل حادثه در خیابان وحید اعزام کرد.

رئیس ایستگاه ۸ آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: پس از حضورآتش نشانان درمحل مشخص شد زن و شوهری حدودا 30ساله به دلیل گاز گرفتگی در داخل منزل مسکونی‌شان محبوس شده اند، که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به باز کردن درب منزل کردند.

وی با بیان اینکه پس از وارد شدن نیروهای امدادی به داخل منزل مشاهده شد این زن و شوهر به دلیل استنشاق منوکسیدکربن دچار گاز گرفتگی و بیهوش شده اند، ادامه داد: با اقدامات پزشکی اولیه توسط آتش نشانان برروی مصدومان، این افراد از مرگ حتمی نجات یافتند و در ادامه با حضور تکنسین‌های اورژانس 115 این زوج جوان برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ در بررسی دقیق‌تر آتش نشانان ازقسمت‌های مختلف این واحد مسکونی حدود هفتاد متری مشخص شد، این زن و شوهر به تازگی وارد این منزل شده‌اند و به دلیل نبود دودکش بر روی آبگرمکن این واحد مسکونی، دچار گازگرفتگی شده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین