کد خبر: ۶۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

وراتی: ناواس ما را نجات داد

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن بعد از تساوی برابر رئال مادرید به ستایش از ناواس پرداخت. او اعتراف کرد که شب سختی را برابر رئال تجربه کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از مونت کارلو، پاری سن ژرمن با تساوی که برابر رئال مادرید به دست آورد به عنوان تیم نخست به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. این دیدار که در برنابئو برگزار شد با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: ناواس دروازه‌بان بزرگی است. بعد از بازی از او تشکر کردم چرا که شب خیره کننده‌ای را تجربه کرد و بارها ما را نجات داد.

وراتی: ناواس ما را نجات داد

او ادامه داد: کسی که فکر می‌کرد ما در برنابئو اذیت نمی‌شویم از فوتبال چیزی نمی‌فهمد. تیم‌های بسیار کمی هستند که می‌توانند در این ورزشگاه رئال را شکست دهند. در نیمه نخست بسیار اذیت شدیم و بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. در نیمه نخست به صورت ناخودآگاه عقب نشستیم اما در نیمه دوم با شجاعت بیشتری بازی کردیم.

وراتی در پایان گفت: خوشحالیم که توانستیم به تساوی برسیم تا به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کنیم. چهار پیروزی و یک تساوی کسب کردیم تا بدون شکست و صدرنشین به دور بعد صعود کنیم و این بسیار خوشحال کننده است و نشان می‌دهد که در مسیر درستی هستیم. می‌توانستیم که در دیدار امشب بهتر ظاهر شویم اما برابر رئال آن هم در برنابئو بازی کردن آسان نیست. با راهنمایی‌های سرمربی تیم و تغییراتی که داشتیم روند بازی را تغییر دادیم. نشان دادیم که شخصیت لازم را داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین