کد خبر: ۶۲۳۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

۱۰ نفر در تایباد دستگیر شدند

به گفته پلیس، ۱۰ نفر از عوامل اصلی اخلال در نظم عمومی شهر تایباد طی ۱۰ روز گذشته دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی تایباد روز چهارشنبه با بیان این مطلب گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت مردم با اقدامی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: اتهام دستگیرشدگان، اقدام به مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم و اخلال در نظم عمومی است.

ده نفر از اراذل و اوباش در تایباد دستگیر شدند

وی ادامه داد: پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی این افراد را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنان دو قبضه سلاح جنگی و تعدادی سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر را کشف کرد. این افراد که دارای سوابق متعدد کیفری هستند با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

قربانی افزود: فرمانده انتظامی تایباد همچنین از کشف ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان خبر داد و افزود: این مشروبات طی بازرسی از یک واحد صنفی به دست آمد که در این ارتباط نیز چند متهم دستگیر شدند. همچنین در ۱۰ روز گذشته تعداد ۲۲ دستگاه تجهیزات ماهواره ای که از کشور افغانستان وارد مرز دوغارون شده بود کشف شد که در این ارتباط نیز پنج متهم افغانستانی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلفان هم در این شهرستان توقیف شده است.

مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین