کد خبر: ۶۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز

امروز (چهارشنبه) قیمت خرید ارز در بانک‌ها افزایش یافت؛ به طوری که هر دلار تا ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان (۷۸ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۲۷۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۸۶۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

جدیدترین نرخ طلا، سکه و ارز

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۰ هزار و ۹۹۷ تومان (۴۹۹۷ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۴۵۵.۱۵ دلار است.

منبع اعلام این قیمت‌ها اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

نوسان قیمت در معاملات ارزی

اما خرید ارز در بانک‌ها امروز با افزایش قیمت همراه بود.

امروز (چهارشنبه) قیمت خرید ارز در بانک‌ها افزایش یافت؛ به طوری که هر دلار تا ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد.

این در حالی است که در روز گذشته قیمت دلار ۱۲ هزار و ۵۰ تومان و هر یورو تا ۱۳ هزار و ۲۸۰ تومان بود که نشان‌دهنده رشد حدود ۲۰۰ تومانی در هر دو نوع ارز است.

اما در نرخی که صرافی‌های مجاز بانکی برای معاملات ارزی زدند، قیمت تا حدی کاهشی بوده است؛ قیمت خرید دلار ۱۲ هزار و ۱۵۰ و فروش آن ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد که در هر دو مورد حدود ۱۰۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

در مورد معامله یورو در صرافی‌های مجاز بانکی نیز کاهش ۱۰۰ تومانی مشهود است و قیمت خرید آن ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و فروش ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد.

در این میان ارز مسافرتی کاهش قیمت نداشته و حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورد که در هر صورت نسبت به یورو در بازار قیمت بالاتری دارد.

ارز مسافرتی برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع برای هر نفر ۵۰۰ یورو و در سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو اختصاص پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین