کد خبر: ۶۲۳۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از سد ارژن شیراز گذشت

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه 3 بر یک، تیم ارژن شیراز را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ارژن از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور با حضور بیش از 250 تماشاگر از ساعت 17 روز چهارشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان، گیتی‌پسند در یک بازی جذاب و زیبا با نتیجه 3 بر یک از سد تیم ارژن شیراز گذشت.

در این بازی تیم میهمان در دقیقه چهار دیدار توسط محمد بیضایی به گل رسید اما در ادامه تیم گیتی‌پسند با حمایت هواداران خود در دقایق 18، 26 و 39 توسط سعید احمد عباسی، پیمان حفیظی و مرتضی عزتی، گل خورده را جبران کرد و پیروز میدان شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از سد ارژن شیراز گذشت

در این دیدار برای تیم گیتی پسند اصفهان محمدرضا سنگ سفیدی، محمد کشاورز، علی اصغر حسن‌زاده، میثم برمشوری، سعید احمد عباسی، مرتضی عزتی، حسین فهیمی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، محمدحسین درخشانی، مهدی مهدی خانی، الکس فالکون با هدایت حمید بی‌غم به میدان رفتند.

برای تیم ارژن شیراز نیز سعید بلباسی، مسعود عسکری‌وند، داوود خسروی، حمید قهرمانی، سلمان عزیزی، مجتبی بذرافشان، احسان قاسم‌نژادیان، محمدرضا مرادیان، رضا طهماسبی، پیمان طالبی، علی عرب‌زاده، محمد بیضایی‌نژاد با سرمربیگری حمیدرضا کمالی بازی کردند.

با این نتیجه، تیم گیتی‌پسند اصفهان با یک بازی کمتر و 35 امتیاز در رده دوم و تیم ارژن شیراز با 13 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین