کد خبر: ۶۲۳۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

دستگیری ۹ نفر در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 9 نفر به اتهام ارتباط با شبکه های بیگانه در ناآرامی‌های آبان ماه سال جاری در شیراز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی ناآرامی ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دستگیری ۹ نفر در شیراز

فرمانده انتظامی استان گفت: افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه اعتراف کردند. متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت پلیس فارس، وی گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با افراد مخل نظم و امنیت عمومی قاطع و قانونی برخورد می کند.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی استان فارس، در دو مرحله از دستگیری 17 نفر عوامل اصلی ناآرامی‌های هفته گذشته شیراز خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین