کد خبر: ۶۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۰
هاشمی در مراسم معارفه مدیر عامل جدید :

امیدوارم پرسپولیس به جایگاه خود برسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، در مراسم معارفه مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری كرد این باشگاه به جایگاه واقعی خود در ورزش و فوتبال كشور رهنمون شود. در مراسم معارفه كاشانی كه با حضور كیومرث هاشمی معاون سازمان و رییس مركزتوسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای، حسن بیادی و نژاد فلاح اعضای هیأت مدیره باشگاه پیروزی و تنی چند از كاركنان این باشگاه برگزار شد پس از انجام مراسم معرفی مدیرعامل جدید باشگاه، كاشانی با حضور در دفتر خود از بعدازظهر امروز كار خود را به طور رسمی آغاز كرد. 

در ابتدای این مراسم كیومرث هاشمی با اشاره به روند تغییر و تحولات این باشگاه گفت: پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه و با توجه به استعفای محمد حسن انصاری فرد تصمیم بر این گرفته شد كه مدیرعامل جدید هرچه سریع تر انتخاب و معرفی شود تا باشگاه با كمترین مشكل احتمالی مواجه شود. 

وی ادامه داد: برهمین اساس تصمیم گرفتیم جلسه معارفه مدیرعامل جدید را برگزار كنیم تا در روند این تیم خللی وارد نشود. البته تمایل داشتیم انصاری فرد نیز در مراسم معارفه حضور پیدا می كرد كه متاسفانه این امر محقق نشد. 

هاشمی افزود: باشگاه پرسپولیس یك باشگاه مردمی و با سابقه است و امروز همه ما باید برای سربلندی و اعتلای این تیم تلاش كنیم. البته برای تشكر و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرعامل سابق،در نظر داریم در جلسه ای با شكوه از انصاری فرد تقدیر كنیم. 

وی تاكید كرد: باشگاه پرسپولیس باید از حاشیه به دور باشد و در حد مقدورات نسبت به توسعه رشته های دیگر ورزشی نیز وارد عمل شود.
هاشمی افزود: امیدوارم هیأت مدیره جدید باشگاه با توكل بر خدای بزرگ و اتحاد و یكدلی در راه سربلندی باشگاه موفق عمل كنند. 

در ادامه این مراسم بیادی، عضو هیات مدیره باشگاه ضمن تبریك به حبیب كاشانی گفت: كار بسیار سختی پیش رو داریم. چرا كه با جوانان و آینده سازان مملكت اسلامی روبرو هستیم و برای آنكه بخواهیم فرهنگ مناسبی را در ورزش و در بین جوانان ایجاد كنیم باید از خودسازی شروع كنیم تا این فرهنگ در بین ورزشكاران و جوانان كشورمان نهادینه شود. 

وی افزود : با شناختی كه از كاشانی دارم به آینده باشگاه امیدوارم و یكجا بودن و در كنار هم كار كردن من و كاشانی چیزی جز پیام صلح و دوستی برای پرسپولیس به همراه نخواهد داشت و تمامی تلاش خود را بكار می‌گیریم تا این تیم محبوب و پرافتخار به آنچه شایسته است برسد. 

در ادامه مراسم معارفه، كاشانی گفت: خدا را شاكرم كه فرصتی دوباره به من داد تا در خدمت مردم باشم و می دانم كار بسیار سخت و دشواری پیش رو خواهم داشت. چرا كه خیلی ها با شادی این تیم شاد می شوند و از شكست و باخت تیم محبوب خود غمگین و دلشكسته می شوند. 40 سال سابقه درخشان در پشت نام پرسپولیس وجود دارد كه این مهم مسوولیت ما را چند برابر می‌كند . 

وی تصریح كرد : من سیزدهمین مدیرعامل باشگاه هستم و مطمئن باشید آخری هم نخواهم بود . این تیم باقی می ماند و من و شما هستیم كه زمانی نخواهیم بود. به همین خاطر برای رضای خدا وشادی دل مردم هرآنچه از دستم برآید انجام خواهم داد و امیدوارم سرخپوشان پایتخت در پایان فصل به آنچه لیاقت دارند دست یابند. 

وی در خصوص كادر فنی و بدهی‌های این تیم گفت: بدون شك كادر فنی ایرانی خواهد بود و درمورد بدهی‌های باشگاه و مطالبات بازیكنان باید بگویم آن چیزی كه مربوط به بدهی‌های جاری باشد سریعاً پرداخت می‌شود، اما آنجه مربوط به گذشته و بدهی‌های معوقه است نیاز دارد تا با كار كارشناسی پیرامون آن تصمیم گیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین