کد خبر: ۶۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

در آخرین جلسه کمیسیون دائمی عتف چه گذشت؟

جلسه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف در حالی به کار خود پایان داد که دبیر کل شورا به گفته خود و به دلیل مشغله زیاد حاضر به پاسخگویی به خبرنگار نشد!
آفتاب‌‌نیوز :

عصر روز گذشته (چهارشنبه ۶ آبان ماه) طبق روال، جلسه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه کمیسیون دایمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) با حضور مسعود برومند دبیر کل شورای عتف و مسئولان آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی برگزار شد.

ارائه مدل مفهومی سیستم پیوند تقاضا و عرضه فناوری پیشنهاد شده توسط موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع، ارائه گزارش عملکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای برنامه ملی آینده نگاری و پیش نویس سند علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی از جمله موضوعات در دستور کار این جلسه بوده است.

در آخرین جلسه کمیسیون دائمی عتف چه گذشت؟

طبق روال معمول، به دلیل اینکه جلسات این شورا در پشت درهای بسته برگزار می‌شود، در نهایت دبیرکل شورای عتف می‌بایست پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران گزارشی از مباحث مطرح در جلسه را اعلام می‌کرد ولی در پایان این جلسه برومند دبیر کل شورای عتف حاضر به پاسخگویی نشد و دلیل آن را مشغله کاری ذکر کرد!

دبیر کل شورای عتف به عنوان متولی امر پژوهش در آموزش عالی در حالی حاضر به پاسخگویی در مورد مصوبات جلسه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه کمیسیون دایمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) نشد که جامعه علمی و فناوری کشور در حال آماده شدن برای استقبال از هفته پژوهش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین