کد خبر: ۶۲۳۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

شکست گل گهر برابر فولاد در اهواز

تیم فوتبال فولاد موفق شد در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر میهمانش گل گهر ر ا شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی امروز از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فولاد از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان گل گهر بود.

در این بازی که با قضاوت علی بای و در حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر انجام شد، فولاد با هدایت جواد نکونام موفق شد شاگردان مجید جلالی را با ۲ گل مغلوب کند. اولین گل این بازی در نیمه اول و در دقیقه ۲۲ توسط کاپیتان تیم فولاد، ایوب والی به ثمر رسید.

شکست گل گهر برابر فولاد در اهواز

در حالی که همه در انتظار شنیدن سوت پایان بازی بودند، حسن بیت سعید در موقعیتی تک به تک با میلاد فراهانی در دقیقه ۹۴ دروازه‌بان حریف را مغلوب کرد تا تیم جلالی تنها چند ثانیه قبل از به صدا در آمدن سوت پایان برای دومین بار تسلیم شود.

با این نتیجه تیم فولاد ۱۹ امتیازی شد و بالاتر از نفت مسجد سلیمان در رده پنجم جدول قرار گرفت. گل گهر نیز همچنان با همان ۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

حواشی فولاد خوزستان گل گهر سیرجان؛

* گل های فولاد خوزستان در این بازی را ایوب والی (۲۲) و حسن بیت‌سعید (۴+۹۰) دو بازیکن خوزستانی این تیم وارد دروازه حریف کردند.

* این بازی را علی بای با کمک محمد راهی و میلاد قاسمی قضاوت کردند و در آن به ایوب والی (فولاد) و عبدالله حسینی و مهران گلزاری (گل‌ گهر) کارت زرد نشان دادند.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: شهاب گردان، وحید حیدریه، ایوب والی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان (۸۸- موسی کولیبالی)، محمد آبشک، عباس بوعذار (۶۵- صابر حردانی)، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد (۸۳- روح‌الله سیف‌اللهی)، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا بازی کرد.

* گل ‌گهر سیرجان نیز با ترکیب: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، علی قربانخانی (۸۵- پدرام قاضی‌پور)، پیمان نامور (۵۶- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، رضا محمودآبادی (۶۷- مهدی زبیدی)، بهنام برزای و پیمان رنجبری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* هواداران تیم فولاد خوزستان به خاطر نتایج اخیر این تیم استقبال زیادی از این بازی نداشتند.

* علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل‌گهر سیرجان تنها بازیکن محروم در این مسابقه بود.

* هواداران تیم فولاد خوزستان پیش از شروع مسابقه به دلیل صحبت‌های روز گذشته جواد نکونام در کنفرانس خبری، به سرمربی فولاد اعتراض کردند.

* جواد نکونام قبل از شروع مسابقه به سمت مجید جلالی رفت و به مربی سابقش خوشامد گفت.

* بازیکنان گل‌گهر سیرجان و مجید جلالی سرمربی این تیم در چند صحنه نسبت به قضاوت علی بای داور مسابقه اعتراض کردند و داور هم در اواسط نیمه دوم با توقف جریان بازی به کنار نیمکت گل‌گهر رفت و با مجید جلالی به صحبت پرداخت.

* داور مسابقه در اواسط نیمه دوم به یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین