کد خبر: ۶۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۲

سکوت مشاور احمدی‌نژاد در مورد جشن 3تیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ خبرگزاری‌های رسمی کشور اعلام کرده‌اند که دولت در سالگرد سوم تیر ماه یعنی روز به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد، تصمیم گرفته است بیش از 100 پروژه دولتی را افتتاح کند. از سوی دیگر حامیان دولت نیز برای برگزاری این روز، ‌برنامه‌هایی را در قالب جشن‌های بزرگ و گسترده تدارک دیده‌اند. این خبرها در حالی منتشر می‌شود که برای اولین بار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی، یک دولت قصد دارد به مناسبت سالروز پیروزی خود در انتخابات پروژه‌های دولتی را افتتاح نماید. چه این که تاکنون صرفاً جشن‌های ملی موعدی برای افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و تبلیغات گسترده پیرامون آن بوده است.

جشن‌ بزرگ دولتی در سالروز سوم تیر؟! [کلیک کنید]

گفتنی است تلاش خبرنگار آفتاب برای بررسی رسمی صحت یا سقم این اخبار ناکام ماند چرا که مشاور مطبوعاتی ریاست محترم جمهوری حاضر به پاسخ‌گویی به سؤال‌های خبرنگار آفتاب در این زمینه نشد. 

علی اکبر جوانفکر که یکی از موفق‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور است در حالی که به نظر می‌رسید از طرح این سؤال چندان خشنود نیست تنها به گفتن این نکته اکتفا کرد که «من نمی‌توانم به هر شنیده‌ای پاسخ دهم، شما بروید و از همان منابع خبری خود سؤال کنید. بهتر است از همان‌ها بپرسید. من نمی‌دانم و نمی‌توانم به هر سؤال شما پاسخ دهم». 

این درحالی است که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با تأکید بر این که هم زمان با سالگرد سوم تیر 110 پروژه عمرانی در سطح کشور افتتاح خواهد شد، گفت: گویا قرار است این پروژه‌ها با حضور معاونین رئیس جمهور افتتاح شوند و استان‌های تهران، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب با 26، 11 و 10 پروژه در صدر برنامه‌های روز سوم تیر قرار می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین