پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۶۲۴۰۸۳
۱۰:۱۷
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

پاسخ نماینده مجلس به فرمانده سابق سپاه درباره اعتراضات بنزینی

پاسخ نماینده مجلس به فرمانده سابق سپاه درباره اعتراضات بنزینی
پروانه سلحشوری، نماینده مجلس به سخنان سردار جعفری، فرمانده سابق سپاه در انتقاد از دولت بخاطر گرانی بنزین پاسخ داد و نوشت: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت، جواب کوچک و بزرگ را دادند.»
۱۰:۱۷
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در واکنش به توییت فرمانده پیشین سپاه نوشت: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت، جواب کوچک و بزرگ را دادند.»

او افزود: «عده‌ای تخریب‌گر در کنار مردمی که فقط به وضع معیشت خویش معترض بودند، قرار داده شدند. قلع و قمع مردم، با جنگ‌جهانی و کربلای چهار مقایسه شد.»

پاسخ نماینده مجلس به فرمانده سابق سپاه درباره اعتراضات بنزینی

سردار جعفری، فرمانده پیشین سپاه در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود: «بی‌خبری مقام مسئول ما از زمان گران شدن بنزین و اطلاع در صبح جمعه خبرجدیدی برای مردم بود اما تعجب‌برانگیز نبود. چون بیش از شش سال است مردم معیشت خود را دستخوش همین بی‌خبری‌ها می‌بینند.(مردم) فقط نمی‌دانند چگونه باید اعتراض‌شان را به گوش ایشان برسانند که بدخواهان فرصت سوء استفاده پیدا نکنند.»

پاسخ نماینده مجلس به فرمانده سابق سپاه درباره اعتراضات بنزینی

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
خانم سلحشوری ، مشکلات زندگی مردم و سختی معیشت ایشان موضوع پنهانی نیست و نیازی ندارد حماسی و سلحشورانه درباره آن داد سخن بدهیم ، بهتر نیست همزمان و در راستای دفاع از حقوق محرومان جامعه از نقش خود به عنوان یک مسئول انتخاب شده توسط مردم سخن بگویید و به جای داد وقال ، ارائه کارنامه نموده و بفرمایید در جایگاه نماینده مجلس کدام اقدام موثر و خداپسندانه را در جهت برطرف نمودن رنج ها و آلام مردم انجام داده اید ، لطفا قبل از دیگران به خود بپردازید و از مردم نجیب و سوخته دل دست بردارید ........
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
مثل اینکه این خانم نماینده یادش رفته باعث و بانی این وضع بی درایتی همحزبی های خودشونه. بعد حالا طلبکار هم شده. شما درست عمل کنید مردم تو خیابون نریزن که حالا بخوایید دلسوز مردم هم بشید. البته مردم کامل شماها رو شناختن دیگه.
پاسخ
واقعا برای شما متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
متاسفم
پاسخ
چغندر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
فکر کنم برای تحلیل اینگونه حرفها ده سالی دیر شده ، مردم داران میمیرن نون خالی ندارن بخورن
پاسخ
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
کاری به این ندارم که گفتن این حرفها به چه نیتی است فقط میدانم درمجلس دومرد وجودداره یکیش این خانمه ویکی دیگه اش مشترکا مطهری وصادقی هستن.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
درود خدا برتو باد
پاسخ
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
سلام.این خانم با فرار به جلو و مقصر جلوه دادن دیگران می خواد جوابگوی عملکرد خودش نباشه و با عوام فریبی و حرکات پوپولیستی می خواد ابتدا اگر شد جای در مجلس آینده داشته باشه و اگر نشد اون ور آب برا خودش اقامت وکاری دست و پا کنه
پاسخ
ناشناس
Ireland
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
حرفای قشنگ میزنه به دلم داره چنگ میزنه
پاسخ
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سلام خوبید من کاربه کسی ندارم وقت حقم ازشوهرسابقم بگیرم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
این هم تبلیغه برا انتخابات
پاسخ
ناشناس
Finland
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
سلام
من از 124 و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کننده گان شکایت دارم ولی نمی دانم مسئول کیست؟!
به سایت سازمان بازرسی از ایشان شکایت کردم که بدون بررسی عنوان بایگانی شود تنها اقدام ایشان بود
پاسخ
علی
فقط می تونی به خدا شکایتشون را بکنی که اونم وقت بررسیشو میندازه اون دنیا....!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود وزنده باد بر حق گویان انشاء الله گوش شنوایی وجود داشته باشه
پاسخ
ناشناس
Chile
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود بر این شیر زن ایرانی. ولی با یک گل بهار نمی اید اگر چه هر کس به سهم خودش بایستی مقاومت کند. .....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
تاوقتی جاهلیم...........‌‌چهل سال است که،ازماست که برماست.نظرخانم نماینده درچنین زمانی،شجاعت ،رشادت وبرای مردم بودن نیست بلکه .....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
الان با تعریف وتمجید این شیر زن مشکل تان حل شد؟
وقتی به لیست فله ای رآی بدین همین میشه؟؟
خانم سلحشور ۴سال نماینده مردم درمجلس بودید آیا بوظایفتان د عمل کردی؟ .....
پاسخ
ناشناس
تازه اینا خوباش بود که ما انتخاب کردیم
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
عزیزی گفته که ایشان ردصلاحیت میشه .بدانید هرکسی سنگ مردم را بسینه بزنه نزد خدا ومردم دارای صلاحیته.
پاسخ
ناشناس
کاندیداهای مجلس رو شورای نگهبان رد صلاحیت میکنه ا!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دمت گرم شیرزن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این همه گرانی و سختی بر مردم حاصل قانونگذاری شما درمجلس وتدبیر در قوه مجریه می باشد.دنیا گذراست .. سوال وجواب قیامت در راه است بخصوص در موردجوانان کشور..
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
مجلسیها ودولتیها همشون باعث این گرانیها واغتششات هستن
پاسخ
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
جالبه.انگار نه انگار که این خانم نماینده مردم در مجلسه. ..... لطفا به وظیفه ی خودتان عمل کنید ........
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
احسنت،شیر زن هستی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
خانم سلحشوری یک جوری نوشته تخریب گران را کنار مردم معترض (قرار دادند) انگار خودمان اینکار را کرده ایم. ایشان یک نگاهی به بعضی تلویزیونهای ایرانیان خراج می کردند خیلی چیزها دستشان می آمد می فهمیدند که این تخریب کنندگان را فرستاده جلو .
پاسخ
بابک
پس شما تلوزیون خارج هم نگا می کنی؟؟
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
نزدیک انتخاباته توام‌مثل رییس جمهورت داری حرفایی میزنی که با احساسات مردم بتونی رای بیاری کدوم سلاح کدوم قله و قم کدوم کربلای ۴ خدا انشالله حواب خودتو خودش میده‌ و مکرومکرالله ولله خیرالماکرین
پاسخ
جامانده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
خانم سلحشوری به نظرتون تو مجلس نباید یکم به دلایل به وجود اومدن وضع موجود بپردازید؟؟؟؟مجلس در راس امور چی کار کرد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
هیچی !! فقط نشست و تماشا کرد!!!
بابک
مگه یه نفر در میان 290 نفر چه کار میتونه بکنه؟!! خودت بودی کار موثرتری بلد بودی بزرگوار؟؟!!
علی
مجلس در راس امور نیست .....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
سلام البته یادتون نره که آنزمانی رو که برجام رو همین نمایندگان ۲۰دقیقه ای مصوب کردن و همینها وزیری رو که میخواستن استیضاح کند استعفاء داد و باز بعنوان وزریر رفاه بهش رای اعتماد دادن و از این دسته گلهای که این نمایندگان زیاد انجام دادن حالا که نزدیک انتخابات شده حالا همه از خواب بیدارشدن و سخنوری میکنند.
پاسخ
ناشناس
احسنت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
به قول پادشاه شیرو
ما نفهمیدیم شما سلطان بانوی ما هستی
پاسخ
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
خانم سلحشور واقعا یک شیرزنه تمام عیاره. حيف که رد صلاحیت خواهد شد.
پاسخ
Hosi
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
۶ سال است داریم از اون ۲۴ میلیون اشتباه رنج میبریم
درود بر سردار جعفری
قرار ما اعتراض بود نه اختشاش
خانم سلحشوری
پاسخ
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
احسنت و آفرین گفتن به اینجور آدما که روی موج دوم سوارن ، بی تدبیری کسانی که امید مردم را خدشه دار میکنن را به حاشیه میبره ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
بله خوب انتخابات نزدیکه
پاسخ
ناشناس
درست سوارموج شده انتخابات نزدیکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
مردی تو مجلس پیدا شد وآن هم خانم سلحشوری
پاسخ
ناشناس
Germany
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
کسانی که بنزین گران کردن آنقدر هزینه . آنقدر ......
پاسخ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
با سلام. درود به شرافت شما خانم سلحشور بزرگواری که با قلم و سخن خویش تکان میدن.
پاسخ
ناشناس
ببخشید چیو تکون میدن... هر تکونی تکون نیستا
رمصانعلی سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
اصل واقعیت این است که اعتراض ما ایرانی ها را عده ای منافق وخراب کار که راهشون جدای از مردم است نمیگداارند صدای اعتراض مردم به تصمیم های غلط واشتباه دولت اثر گذار باشد اعتراض درست وبجا این است که مردم بیان خیابان ها بدون کوچک ترین ضربه به اموال عمومی و دولتی اعتراض شدید خود را بر علیه مصوبه های اشتباه وضرر دار دولت ومجلس انجام برسانند ودر خیابان ها تا زمانی که دولت ومسئولین به حرف مردم تسلیم شوند
پاسخ
رضا
United States of America
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این خانم اصلاح طلب و نماینده و عضو کارگروه رنان ریاست جمهوری حق داره عوض انتقاد به دولت نیروهای امنیتی را زیر سوال ببره . باید همان وقت که داعشی ها به مجلس حمله کردند انها را نمیکشتند تا ببینیم این خانم که خیلی هم سلحشوره چکار میکرد.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
زنده بادسرکارخانم سلحشور
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
این شخص بنظر شما شیر زن بود امثال اینا زمان جنگ کجا بودن شیر زن زن او فرمایند ای بود که هنوز پا به پای انقلاب راه میره فریادش را بر سر آمریکا میزنه نه سر ملت
پاسخ
رضا
United States of America
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
ها پروانه پر دراوردی که بلند پرواز شدی . امثال تو ....... هرچیز را در مجلس تایید نمیکردید .
پاسخ
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
این خانم اگر دلسوز مردم بود به این همه تخریب و آتش زدن اموال مردم توسط آشوبگران واکنش نشان میداد دلسوز مردم اگر بود نطقی هم درباره گرانی خودرو و سایر مایحتاج مردم میگفت الان فقط دنبال قهرمان بازی و رأی هست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
(( ای وای بر اسیری کز یاد رفته باش ))
پاسخ
شفاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
اینان سرداراسعدها،ستارخان وکوچک خان های زمانند زنده باد شیرزن ازنوادگان بی بی مریم بختیاری باغیرت
پاسخ
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
آنروزی که برای رای .... می کرذید باید فکر امروز مردم را می کردید
پاسخ
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
واقعا شیرزنی ... ای کاش چندتای دیگه مثل شما در این مجلس داشتیم ای کاش...
پاسخ
ابوالفضل
Finland
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
نظر خانم سلحشوری در مورد عملکرد دولت و تورم و بیکاری و قیمت بنزین چیه ؟
یه بار اومده در این موارد پاسخگو باشه یا همش بلده در قالب قبول مسئولیت نقش مطالبه گر رو داشته باشه ؟
باید به این خانم یادآوری کرد که شما و هم مسلکان شما باید پاسخگوی عملکردتون باشین نه معترض به وضع موجود که این وضعیت ناشی از کم کاری و سواستفاده از مقامی هست که داشتین .
پاسخ
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
باز هم به رشادت این زن اریایی
پاسخ
جانبازجنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
هرکس میخوادهرکاری بکنه!
هرکس میخوادهرچی بگه!
هرکس..........!
ماانقلابیون،ترس و واهمه و ابایی ازهیچ چیز وهیچکس نداریم...
چونکه ای مملکت ولایت دارد.
این مملکت صاحب دارد.
و...
پاسخ
ناشناس
همین سوئ استفاده از جنگ وجانبازی بد بختمون کرد
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
این زنِ بازم حرف زد؟
پاسخ
دانیال
چیه باز حرف دل مردمو زد و باز شما تندروها ترسیدین...
خوببخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
کسانی که برای این زن کف میزنید.ایامیدونید .....
پاسخ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
آخه این فرار به جلو خانم نماینده مجلس کجا اینهمه به به و چه چه داره؟

اولین کسایی که باید پاسخگو باشن همین نماینده های مجلسن که بود و نبودشون فرقی بحال ملت نداره
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
که هنوز آدم منافق را از خودی ها نمیتونید تشخیص بدهید
خائنین را باید بشناسید
پاسخ
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
درود براین نماینده شجاع ولی افسوس وصد افسوس!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
خیلی مواقع فقط نام مرد را یدک کشیدن کافی نیست. باید همچون این شیرزن، مردانه پای حق و حقیقت ایستاد و دروغ نگفت و همواره رضای خدا را به رضایت بنده ترجیح داد.
سرکار خانم سلحشوری ان شاءالله همیشه دست حق به همراه و نگهدار و پشت و پناهت باشد. الهی آمین
پاسخ
ناشناس
کجاش حقیقت گفته
ناشناس
اینقدر مردانه زنانه نکنید ایشان خیلی هم زنانه حرف زدند آماری هم نگاه کنید زنها درستکارتر از مردان هستند. چرا فکر می کنید صفات خوب مال مردهاست و صفات بد مال زنها
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
درود به شرف و انسانیتت
پاسخ
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
به سخنرانی و حرف های قشنگ زدن پشت تریبون مجلس از اختیارات قانونی خودش استفاده کنه چه در مورد رییس جمهور چه وزرا
پاسخ
ناشناس
حرکتی خوبی زد چون بلادرنگ انتخابات بعدی رفته مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
از کجا معلوم اون عده که خرابکاری کردند، از همکیشان شما نبودند !؟؟؟
پاسخ
امیری
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
شیرزن هم مسلکیهات توصدای امریکا استخدامند جا نمونی.
ناشناس
امیری چیه ؟ خونه داری ؟!
ناشناس
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
ناشناس
از نظری که دادی معلومه خیلی سوختی ،
ناشناس
امیری تو این دنیا هم داری بد میسوزی!!!! یه خورده اش رو هم بذار برای اون دنیا که تمام و کمال ..............
ناشناس
ایشونو با آ . ذ اشتباه گرفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
آیا همچین بانوی.... برای مجلس کافی نیست ؟!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
به شما افتخار میکنم
پاسخ
م
چیز بدخوردی که حمایت میکنی عصر حجری!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
دمش گرم خانم سلحشوری
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
با این بار سنگین رو سرت آرتروز گردنت خوب نمی شه ها
پاسخ
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
درود بر شرفت ای شیرزن
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
شیرزن ایرانی، خداحافظت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
احسنت / اگر تمام نماینده ها مثل ایشون و مطهری بودند و با شهامت صحبت میکردند الن وضعیت ما اینجور نبود
پاسخ
ناشناس
مطهری هم کبریت بی خطره ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
صبح شما بخیر
پاسخ
ناشناس
ظهر شما هم بخیر آقا یا خانم کارمند سایت
احسنت به این سانسوری که انجام دادین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
انتخابات نزدیکه
یاشار
کسی که چنین حقیقتی را بی پرده بیان میکنه قطعا میدونه مجلس بعدی رد صلاحیت خواهد د.
ناشناس
اتفاقا برعکس، چنین افرادی رو رد صلاحیت نمیکنن ....
ناشناس
اتفاقا این حرف ها باعث رد صلاحیت میشه عزیزم عزیزم
ناشناس
احسنت
ناشناس
دیدی اصلا ثبت نام نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
بالاخره تو این مجلس یک شیرزن هم پیدا شد که صدایش از همه مردان مردانه تر بود
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
درود خدا بر شیرزن ایرانی مسلمان.......
ناشناس
آب ریخته رو نمیشه جمع کرد ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
زنده باد خانم سلحشوری . دین تون رو به فامیل تون ادا کردی که نشون دادی سلحشوری و شیرزن و پیرو زینب (س) که از بیان حق ابایی نداشت.
امیر شجاع
سلام آره ممنون بابت حرفه‌ای که زده ولی این حرفها بی فایده هست نمایندگان مجلس همشون خواب بودن نه خواب نبودن با رئیس‌جمهور یکی بودن اگه نماینده مردم بودن میگفتن 3000هزار زیاده چه خبره اصلا سهمیه را گران نمیکردن هم 60 لیتر گران کردن هم اصل بنزین ما مردم همیشه فلاکت زده شده‌ایم تلوزیون از اختلاس میلیارد ی میگه بردن رفتن زورشون ب مردم رسیده آقا من 6نفر هستم اصلا نون خوشک میخورم معیشت نخواستم متآسفم کشورم اولین نفت گاز دنیا را داره میارن 120 تا180 ما مرده این پولها نیستیم فقط بنزین بیارن پاین حداقل بچه‌ام ن به مدرسه ببریم بیاریم نه معیشت نه یارنه خ