کد خبر: ۶۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

آزادی کودک 10 ساله از دست آدم رباها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ناکامی آدم ربایان در اجرای نقشه خود و آزادی پسربچه 10 ساله از دست آن‌ها با هوشیاری و حضور به موقع پلیس خبر داد.
آزادی کودک 10 ساله از دست آدم رباها
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری الهیه در خصوص مفقود شدن پسربچه 10 ساله‌اش به نام "محمد" و عدم مراجعت وی به منزل پس از تعطیلی مدرسه، رسیدگی به موضوع در دستور کار گارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در تحقیقات گسترده خود به این نتیجه رسیدند که پسربچه 10 ساله از سوی فرد یا افرادی ربوده شده و پس از دادن آموزش‌های لازم به خانواده او، دامنه تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آدم‌ربایی آغاز کردند.

جاویدان تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند دو نفر با یک دستگاه خودروی برلیانس حوالی منزل این خانواده، پسربچه را سوار خودرو کرده و به نقطه نامعلومی منتقل کرده‌اند.

به گزارش پایاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی جستجوی خود را برای شناسایی مخفیگاه آدم ربایان که 49 و 36 ساله بودند، گسترش داده و در نهایت موفق به شناسایی این مکان در محلی در شهر کرمانشاه شدند.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه آدم ربایان و پس از هماهنگی با مقام قضائی، کارآگاهان در عملیاتی حساب شده و بدون هیچ درگیری موفق به آزادی محمد 10 ساله و دستگیری هردو آدم ربا شدند.

جاویدان با اشاره به تحویل پسربچه 10 ساله به خانواده‌اش، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها انگیزه خود را از این کار اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی هر دو آدم ربا به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی گفت: برخورد پلیس با هرگونه جرم خصوصا جرایم خشنی نظیر آدم‌ربایی سخت و قاطعانه خواهد بود و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد عده ای به هر دلیل و بهانه‌ای امنیت کرمانشاه را با چالش مواجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین