کد خبر: ۶۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

وقوع 3 تصادف در فارس با 7 کشته

براساس اعلام پلیس استان فارس وقوع سه فقره حادثه رانندگی در این استان منجر به کشته شدن هفت نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمدالله هوشمندی، رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با اشاره به اینکه سه حادثه رانندگی در نقاط مختلف استان فارس حادث شد، گفت: این حوادث منجر به کشته شدن هفت نفر و مصدومیت هشت نفر شد.

به گزارش سایت پلیس فارس، هوشمندی گفت: یکی از حوادث رانندگی اخیر در محور روستایی بریخون به قلات در شهرستان قیر و کارزین حادث شد که در آن یک دستگاه پژو سواری 405 با تعداد 3 سرنشین با یک دستگاه سواری پژو پارس با 6 سرنشین برخورد کرد.

او با بیان اینکه علت این حادثه انحراف به چپ پژو 405 گزارش شده است، گفت: در این حادثه 2 سرنشین پژو پارس کشته و سه نفر دیگر از سرنشینان 2 خودرو مصدوم شدند.

تجاوز به چپ 4 نفر را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس همچنین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری لیفان در محور لارستان به سمت جهرم، 4 نفر در دم فوت کردند.

او ادامه داد، علت این حادثه تجاوز به چپ راننده سواری لیفان اعلام شده است.

برخورد 2 خودرو سمند منجر به حادثه شد

براساس گزارش پایگاه خبر پلیس رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز از برخورد 2 دستگاه سواری سمند در محور "رستم-بابا میدان" و کشته شدن یک نفر و مجروحیت 5 نفر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی علت این حادثه را موکول به تحقیقات دقیق‌تر دانست و گفت: در این حادثه راننده یکی از خودروها در دم کشته شد و تمام سرنشینان خودروی دیگر نیز مصدوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین