کد خبر: ۶۲۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

تصادف مرگبار در استان فارس/ ۶ نفر کشته شدند

بر اثر دو تصادف در جنوب استان فارس و در شهرستان‌های لار و قیر و کارزین ۶ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند که علت این دو سانحه رانندگی انحراف به چپ خودروها اعلام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس روز شنبه در این باره، گفت: بر اثر ب خورد یک کامیون با سواری لیفان در محور لارستان به جهرم، ۴ نفر در دم فوت کردند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی افزود: از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مأموران پلیس راه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور لارستان به سمت جهرم مطلع و به همراه دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

تصادف مرگبار در استان فارس/ ۶ نفر کشته شدند

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک سواری لیفان با ۴ سرنشین با یک کامیون برخورد که منجر به فوت هر ۴ سرنشین خودروی سواری شده است.

رئیس پلیس راه جنوب فارس با بیان اینکه کارشناس علت این تصادف را تجاوز به چپ از سوی راننده لیفان ناشی از سبقت غیر مجاز اعلام کرد، عنوان داشت: به رانندگان توصیه می شود از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برخورد دو خودرو به دلیل انحراف به چپ ۲ کشته و ۳ مجروح به جا گذاشت

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس همچنین گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با یک سواری ۴۰۵ در محور روستایی بریخون به قلات شهرستان قیروکارزین، ۳ نفر مجروح داشت و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

هوشمندی ، اظهار داشت: به دنبال گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی بریخون به قلات شهرستان قیروکارزین، ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک پژو پارس با ۶ نفر سرنشین با یک سواری ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه بر اثر وقوع این حادثه، ۲ نفر از سرنشینان پژو پارس فوت و ۲ نفر به همراه یک سرنشین ۴۰۵ نیز مجروح شدند، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی، انحراف به چپ از سوی راننده ۴۰۵ تشخیص داده شده است.

شهرستان قیر و کارزین به مرکزیت قیر در فاصله ۱۶۹ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

بر اساس آمار های موجود در شش ماه اول امسال ۱۶ هزار و ۳۶۱ مورد تصادف شهری با یک درصد افزایش و ۱۰ هزار و ۹۹۲ مورد تصادف جاده ای با ۱۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فارس به ثبت رسیده است.

شهرستان های مرودشت، داراب و کازرون به ترتیب بیشترین حوادث را در محورهای خود به ثبت رسانده و شهرستان مرودشت با یک هزار و ۲۰۹ مورد تصادف جاده ای، رتبه نخست این حوادث در استان را به خود اختصاص داده است.

۳۱ هزار و ۵۶۰ تن در حوادث ترافیکی استان فارس در این مدت مصدوم شدند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۸۱ تن در حوادث جاده ای دچار جراحت شده اند که ۱۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.
فارس با بیشترین تلفات مقام نخست در حوادث جاده ای دارد مقامی که قابل افتخار نیست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین