کد خبر: ۶۲۴۳۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

واکنش تند وکیل بیرانوند به توییت مازیار ناظمی/ عکس

مدیر روابط‌ عمومی وزارت ورزش ظهر امروز توئیتی در خصوص علیرضا بیرانوند منتشر کرد و حالا با واکنش وکیل دروازه‌بان تیم‌ملی روبرو شده.
واکنش تند وکیل بیرانوند به توییت مازیار ناظمی/ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

فردا و در کشور مالزی بهترین بازیکن سال آسیا از نگاه AFC انتخاب خواهد شد. نکته قابل توجه این است که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس یکی از سه نامزد نهایی است و ممکن است جایزه به او برسد.

ظهر امروز اما توئیت عجیب مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش باعث شد جنجال زیادی درست شود. ناظمی از این گفت که فردا جایزه به ناظمی نخواهد رسید! همین توئیت باعث شد که وکیل علیرضا بیرانوند واکنش تندی نسبت به ناظمی داشته باشد.

واکنش تند وکیل بیرانوند به توییت مازیار ناظمی/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
يعني واقعا احسنت!
........
ســـامـــان
|
Russian Federation
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
0
آقای بیرانوند جنابعالی لایق این عنوان نیستی، چون ....
محمود
|
Germany
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
چرا وزارت ورزش و شخص آقای مازیار ناظمی لازم می دونن تا در مورد هر کسی و هر چیزی اظهار نظر کنند؟ آیا علت عدم دریافت توپ طلا توسط بیرانوند این نبوده که شاید امسال رقبای او بهتر عمل کرده باشند و برای کسب این عنوان لازم است که در وهله اول امکانات رشد بیشتر ورزشکاران خود را فراهم کنیم و در این راه وزارت ورزش وظیفه اصلی این کار رو بر عهده داره. با طرح مسایلی نظیر اینکه جوایز رو عمدا و از روی لجبازی به ما ندادند ایشون داره به راحتی از وظایف خود و وزارت متبوعش شانه خالی می کنه و کمبودها و ناتوانی خودشون رو به دسمن فرصی مرتبط می کنه؟.تزریق روحیه دایی جان ناپلئون و توهم توطئه به جامعه فقط با نیت فرار به جلو و شانه خالی کردن مسئولیت ها و وظایف خودداین آقایان در کارهاست تا کسی از اونها در مورد ناتوانیشون سوال نکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین